English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد

آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

 به گزارش خبرگزاری موج ازاصفهان،  داریوش کریمی گفت: پایگاه‌های امداد و نجات استان اصفهان جهت پوشش خدمات درمانی و امدادی به زائرین حسینی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: یک تیم ۱۰ نفره پزشکی برای پوشش امدادی اربعین حسینی از اصفهان اعزام می‌شود.

کریمی اظهار داشت: پوشش خدمات درمانی و امدادی در کشور عراق با جمعیت هلال احمر و با مدیریت مشترک با مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه نسبت به پوشش این خدمات در عراق فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس میزان خدماتی که در عراق ارائه خواهد شد، میزان نیازمندی به استان اصفهان اعلام شد و ما هم بر اساس همان اعلام نیاز، نیروهای خود را چینش کرده و ضمن برگزاری دوره‌های بازآموزی خاص اربعین نیروها را آماده کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: افراد مختلفی با تخصص ‌ای پزشکی، مامایی، تکنسین دارویی، تکنسین پذیرش، پرستاری و نیروهای خدماتی از اصفهان به زائرین در کشور عراق خدمات مختلفی ارائه می‌دهند  ضمن آنکه داروهای مورد نیاز هم به طور متمرکز از طریق مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت ارسال می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی کامل هلال احمر استان اصفهان در این زمینه گفت: علاوه بر اعزام یک تیم 10 نفره شامل پزشک ، پرستار و نجاتگر به همراه دو دستگاه آمبولانس به منظور ارایه خدمات امدادی و درمانی به زایرین در عراق، تیم ارتباطات سیار جمعیت استان به مرز شلمچه اعزام و نیز هماهنگی برای حضور داوطلبانه نجاتگران این استان در موکبهای مستقر در عراق صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همچنین برای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی، 40 پایگاه امداد و نجات بین شهری و نیز تیم‌های واکنش سریع مناطق هفتگانه هلال احمر استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه