English

آماده بکار کلینیک فوق تخصصی پردیس علوم پزشکی کرمانشاه با تعرفه دولتی

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پردیس دانشگاه علوم پزشکی با 27 پزشک فوق تخصص و متخصص با تعرفه دولتی آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

آماده بکار کلینیک فوق تخصصی پردیس علوم پزشکی کرمانشاه با تعرفه دولتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر از وجود 4 فوق تخصص غیر از اطفال در رشته‌های درد، غدد، جراحی پلاستیک و روماتولوژی در کلینیک فوق تخصصی پردیس علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و افزود: این کلینیک در رشته‌های اعصاب و روان، روانشناسی، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، داخلی، زنان، بیهوشی، اطفال، گوش و حلق و بینی و جراحی عمومی دارای پزشک متخصص بوده و آماده خدمت‌رسانی است.

بهمن روشنی بابیان این مطلب که در کلینیک پردیس فوق تخصص‌های اطفال که پیشتر در کلینیک بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی فعالیت می‌کردند نیز وجود دارد، گفت: این کلینیک در رشته‌های گوارش، آندوسکوپی و کبد، جراحی اطفال، غدد درون‌ریز، بیماری‌های داخلی، مغز و اعصاب دارای فوق تخصص اطفال است.

وی با اعلام خبر حضور پزشکان فوق تخصص اطفال در رشته‌های بیماری‌های عفونی و تب‌دار، نوزادان، کلیه، خون و آنکولوژی قلب و آسم و آلرژی اطفال در این کلینیک، اظهار داشت: سیستم نوبت‌دهی در کلینیک فوق تخصصی پردیس علوم پزشکی کرمانشاه به 2 صورت حضوری و اینترنتی البته محدود بوده و از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 3:30 لغایت 10 شب آماده پذیرش بیماران خواهد بود.

دکتر روشنی تصریح کرد: در مدت راه‌اندازی کلینیک فوق تخصصی پردیس علوم پزشکی کرمانشاه، تعداد افراد پذیرش‌شده به‌طور میانگین به‌صورت ماهانه حدود 12 هزار نفر بوده که بیشترین مراجعه مربوط به رشته غدد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه