English

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها نماینده‌ی هرمزگان در مناظرات دانشجویان ایران

تیم فرهنگ از دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج‌فارس به مرحله‌ی کشوری هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران راه یافت.

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها نماینده‌ی هرمزگان در مناظرات دانشجویان ایران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران در منطقه‌ی جنوب و جنوب شرق روز گذشته در مشهد مقدس پایان یافت و تیم «فرهنگ» از استان هرمزگان با «جهانگیر سایانی»، «علیرضا بهاری»، «جواد انصاری‌زاده» و «مهدی عیدی قلعه قاضی» توانست به مرحله‌ی کشوری هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران راه یابد.

فرهنگ

در مرحله‌ی منطقه‌ای این دوره از مسابقات و در منطقه‌ی جنوب و جنوب شرق 16 تیم از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و یزد شرکت داشتند؛ که درنهایت تیم‌های «علوم سیاسی» و «ستاراپ» از دانشگاه فردوسی مشهد و تیم «فرهنگ» از دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج‌فارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مرحله از مسابقات را از آن خود کردند.

این سه تیم به مرحله‌ی کشوری هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران _که نیمه‌ی دوم آذرماه با شرکت 12 تیم در تهران برگزار می‌شود_ راه یافتند.

هرمزگان در مرحله‌ی منطقه‌ای این مسابقات با چهار نماینده حضور داشت که سه نماینده ی دیگر از راه یابی به دور بعدی این مسابقات باز ماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه