English

در قالب تور صنعتی انجام شد؛

بازدید بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی خراسان رضوی از توانمندی‌های موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی خراسان رضوی در قالب تور صنعتی از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کردند.

بازدید بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی خراسان رضوی از توانمندی‌های موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، 15 نفر از بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی خراسان رضوی، در قالب تور صنعتی از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از جمله شرکت کنندگان از شرکت فنآوری صنایع شیمیایی و مرکز خدمات کسب و کار شیراز و نیز واحد های صنعتی شیراز دینا، صنعت داران افتخاری و شرکت سوسیس و کالباس گیاهی بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در دیدار با بانوان کارآفرین خراسان رضوی در سخنانی با بیان اینکه بسترهای جذب سرمایه گذار در 61 شهرک و ناحیه صنعتی فارس فراهم است؛ از اختصاص مشوق های سرمایه گذاری برای 41 شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد و گفت: بانوان کارآفرین می توانند با استفاده از این فرصت ایجاد شده نسبت به ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی اقدام کنند.

احد فتوحی با اشاره به  فعالیت برخی واحد های صنعتی در شهرک صنعتی که توسط بانوان کارآفرین اداره می شوند بیان کرد: برخی از این واحد ها موفقیت های مناسبی در حوزه تولید محصولات دانش بنیان داشته اند که علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، در زمینه صادرات نیز گام های مؤثری برداشته اند.

وی افزود: این مشوق ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و باهدف فعال کردن شهرک ها و نواحی صنعتی کم تقاضا، به تصویب هیئت مدیره این شرکت رسیده و تا پایان امسال اعمال می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس کاهش سهم پرداخت نقدی به پنج درصد با اقساط بین 36 تا 48 ماهه و نیز بازگرداندن بین 60 تا 90 درصد از اسناد تعهدی به بانوان کارآفرین به شرط ایجاد اشتغال و بهره برداری از واحدهای صنعتی را از مهمترین مشوق ها دانست.

فتوحی همچنین با اشاره به خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک  در شهرک های صنعتی برای بانوان کارآفرین تصریح کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کسری وثایق کارآفرینانی که برای دریافت تسهیلات با کمبود وثیقه روبرو هستند را تا سقف 30 میلیارد ریال صادر می کند که در این زمینه برخی بانوان کارآفرین از این ظرفیت استفاده کرده اند .

وی اضافه کرد: همچنین برای بانوان کارآفرین که دارای اختراعات و ابداعات باشند نیز تخفیف هایی در واگذاری زمین، اعمال می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی