English

فرماندار شهرستان لنگرود؛

برقراری همه تأسیسات آب، برق و گاز در شهرستان لنگرود/ تخریب کامل یک دهنه پل در لنگرود/قطع ارتباطی چند محور مواصلاتی جاده‌ای

فرماندار شهرستان لنگرود از برقراری همه تأسیسات آب و برق و گاز در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها و به راه افتادن سیل به تأسیسات زیربنایی لنگرود آسیب وارد نکرده است.

 برقراری همه تأسیسات آب، برق و گاز در شهرستان لنگرود/ تخریب کامل یک دهنه پل در لنگرود/قطع ارتباطی چند محور مواصلاتی جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید رضا جواد پور با اشاره به خسارت‌های بارش باران طی دو روز اخیر در این شهرستان اظهار کرد: در معابر سطح شهر لنگرود آب‌گرفتگی وجود دارد و در پی آن تردد وسایط نقلیه به‌کندی صورت می‌گیرد.

وی از هدایت ترافیک در سطح شهرستان به همراهی پلیس راهور و راهداران خبر داد و افزود: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به جلسه پیشین در حال خدمت‌رسانی به مردم و برگرداندن شرایط به حالت اولیه هستند.

برقراری همه تأسیسات آب و برق و گاز در شهرستان لنگرود

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود از برقراری همه تأسیسات آب و برق و گاز در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها و به راه افتادن سیل به تأسیسات زیربنایی لنگرود آسیب وارد نکرده است.

فرماندار لنگرود از تخریب کامل یک دهنه پل در لنگرود خبر داد و بیان کرد: پل کیازنیک مواصلاتی مابین لات لیل لنگرود و املش به‌صورت کامل از وسط تخریب‌شده و قابل‌استفاده نیست.

قطع ارتباطی چند محور مواصلاتی جاده‌ای

 جواد پور از قطع ارتباطی چند محور مواصلاتی جاده‌ای در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌های قطع‌شده شهرستان به کمک راهداران و نیروهای مردمی در حال بازگشایی هستند.

وی با اشاره به خسارت‌های سیل به بنگاه‌های تجاری و مسکونی افزود: برخی از مغازه‌های شهرستان لنگرود با توجه به‌شدت بارش‌ها و پیشروی آب دچار آب‌گرفتگی شده‌اند.

فرماندار لنگرود با اشاره به معرض تخریب بودن پل رودخانه شلمان رود گفت: این پل در پی جریان طغیانی آب رودخانه در معرض تخریب قرارگرفته است.

حضور مستمر و ساعی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود

جواد پور با اشاره به حضور مستمر و ساعی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود تصریح کرد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران لنگرود اعم از دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی و انتظامی در سطح مناطق سیل‌زده و بحرانی شهرستان حضور دارند و در عادی کردن شرایط شهرستان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیل اخیر  تاکنون بدون تلفات جانی بوده اظهار کرد: از میزان خسارت‌های شهرستان در پی سیل اطلاعاتی در دسترس نیست و این اطلاعات پس از عادی شدن شرایط ارزیابی و به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرماندار شهرستان لنگرود همچنین اشاره‌ای به تعطیلی برخی از مدارس شهرستان در پی جاری شدن سیل خبر داد و گفت: مدارس ابتدایی بخش اطاقور و شهر لنگرود به دلیل جاری شدن سیل و برای جلوگیری از خطرات احتمالی تعطیل اعلام‌شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه