English

در نشست موکب و ستاد اربعین حسینی آستانه اشرفیه؛

کتاب موج دوم حسینی رونمایی شد

در نشست موکب و ستاد اربعین حسینی آستانه اشرفیه که با حضور رحیم حیدری فرماندار و حجت الاسلام طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد از کتاب « موج دوم حسینی » رو نمایی شد

کتاب موج دوم حسینی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این کتاب که در برگیرنده  گزارش عملکرد و مستندات  موکب حضرت سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه  و کمک های مردم شهرهای آستانه اشرفیه، سیاهکل و بندر کیاشهر  برای زائران حسینی در شهر نجف اشرف  می باشد که توسط ستاد عتبات و عالیات شهرستان آستانه اشرفیه به چاپ رسیده است.

فرماندار آستانه اشرفیه ضمن تقدیر از تلاش های اعضای موکب در جمع آوری هدایای مردم به اهمیت موضوع اربعین و نهضت حضرت زینب  ( س ) بعد از وقایع کربلا پرداخت و سه عامل  جغرافیا،  سیاست و قدرت را از ضرورت ها ی هرچه با شکوه تر برگزار کردن اربعین حسینی برشمرد.

رحیم حیدری گلرودباری نقش بازاریان  شهرستان را در همکاری و تعامل با موکب ستودنی دانست و در زمینه کمک  برای اطعام زائران  و کمک های مردمی از سوی بازاریان را  بسیارعالی توصیف کرد.

گیلان-رونمایی+ از کتاب موج دوم

در این نشست امام جمعه استانه اشرفیه طی سخنانی  به حضور مردم از نقاط مختلف دنیا  در اربعین اباعبدالله الحسین ( ع ) اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی   یک رویدادهای ویژه عصر معاصر است.   

حجت الاسلام احمد طیبی افزود: اینکه چند میلیون انسان به صورت پیاده در این حرکت نمادین حضور یابند نشان از ارادت مسلمانان و غیر مسلمان به حضرت  امام حسین ( ع ) و یازان با وفایش را نشان می دهد.

وی از عاشقان وخادمان امام حسین ( ع ) درخواست کرد در راه ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورایی و بصیرت افزایی  و کمک به زائران امام حسین ( ع ) از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در این نشست پس از بیان دیدگاه های مختلف  از سوی خیرین به موکب حضرت سید جلال الدین اشرف (ع)  برای پذیرایی زائران اربعین حسینی در نجف اشرف، آخرین گزارش جمع آوری هدایا مردمی از سوی  رئیس موکب  برای حاضران گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه