English

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت:

دادستانی و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را رصد می کنند/مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی از اولویت های قوه قضائیه

رئیس کل دادگستری استان در ششمین نشست شورای قضایی استان گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را تحت نظر داشته و رصد می کنند.

دادستانی و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را رصد می کنند/مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی از اولویت های قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ششمین نشست شورای قضایی استان در سال جاری به ریاست احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس شورای قضایی استان در آغاز سخنان خود در این نشست با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و لزوم تامین نیازهای اساسی مردم بیان نمود: مردم از بابت تامین مایحتاج روزمره خود نگرانی نداشته باشند.

شورای-قضایی-گیلان-

مبارزه با فساد مالی و برخورد قاطعانه با اخلالگران نظام اقتصادی از اولویت های قوه قضائیه

وی مبارزه با فساد مالی و برخورد قاطعانه با اخلالگران نظام اقتصادی را از اولویت های قوه قضائیه در حال حاضر برشمرد و عنوان داشت: مردم به درستی توقع دارند تا دستگاه قضایی از طریق بازوان نظارتی خود مانع از سوء استفاده فرصت طلبان در بازار شود و در این راستا دستگاه قضایی با عزمی جزم گام بر می دارد.

این مقام ارشد قضایی همچنین با توصیه به اصناف و فروشندگان برای رعایت انصاف و مدارا با مردم، تاکید نمود: تعزیرات حکومتی و دادستانی در چارچوب وظایف قانونی خود با گران فروشان و محتکران برخورد می کنند.

شهر رشت ظرف مدت 5 سال گذشته 3 شهردار به خود دیده است

رئیس شورای قضایی استان به موضوع تغییرات زودهنگام مدیریت شهری در رشت و طولانی شدن انتخاب شهردار جدید اشاره کرد و تصریح کرد: شهر رشت ظرف مدت 5 سال گذشته 3 شهردار به خود دیده است که این تغییرات زیاد مدیریتی به شهر آسیب زده و سبب معطل ماندن بسیاری از امور زیرساختی و عدم توسعه شهر می شود.

سیاوش پور با بیان اینکه شهر رشت کماکان با برخورداری از بافتی قدیمی از معضلات عدیده ای در حوزه های مختلف مانند ترافیک و دفع فاضلاب رنج می برد افزود: شایسته نیست در شهری با فرهنگ و قدمت رشت چنین مشکلاتی موجب تضییع حقوق مردم شود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی در انجام وظایف قانونی خود در نظارت بر حسن اجرای قوانین بر عملکرد همه دستگاه ها نظارت دارد افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را تحت نظر داشته و رصد می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه