English

گلایه بانوی ورزشکار لرستانی از مسوولین؛

در آستانه مسابقات پاراآسیایی اندونزی بدون مربی تمرین می‌کنم

بانوی معلول ورزشکار لرستانی در آستانه اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی، بدون مربی تمرین می‌کند.

در آستانه مسابقات پاراآسیایی اندونزی بدون مربی تمرین می‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، فرشته مرادی‌ مقدم پرتاب‌گر وزنه کلاس اف 34 عضو تیم ملی دو و میدانی معلولین کشور که به زودی باید برای حضور در مسابقات پارالمپیک آسیایی جاکارتا به کشور اندونزی اعزام شود، بدون مربی و به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهد.

این در شرایطی است که سایر نمایندگان کشور در استان‌های دیگر تمرینات خود را با مربی اختصاصی انجام می دهند.

بانوی معلول لرستانی می‌گوید تا چند وقت پیش زیر نظر استاد مصطفی بهرامی کار می‌کردم ولی مدتی است که اجازه نمی‌دهند آقای بهرامی با بانوان تمرین کنند.

مرادی مقدم افزود: واقعا برازنده نام لرستان نیست که ورزشکاری از این خطه به عنوان یک ملی پوش برای اعزام به مسابقات مهمی مانند پارالمپیک که می تواند به نوعی آبرو و افتخار استان باشد مربی نداشته باشد.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان ها بانوان زیر نظر مربیان مرد تمرین می کنند و این که بانوان زیر نظر مربیان مرد نباید تمرین کنند فقط در لرستان اتفاق افتاده است.

نماینده لرستانی تیم ملی معلولین بانوان در مسابقات پارالمپیک جاکارتا بیان کرد: به دلیل تعدد ورزشکاران معلول در رشته دو و میدانی فدراسیون تمرینات را به صورت غیرمتمرکز اعلام کرده و هر ورزشکار باید در استان خود و به صورت اختصاصی تمرین کند.

مرادی مقدم در ادامه خواستار استمرار تمرینات زیر نظر مصطفی بهرامی شد و گفت: استاد بهرامی اسطوره و افتخار استان است که تمرینات تیم ملی را هدایت می کند.

وی عنوان کرد: در استان مربی بانوان نداریم و چرا زمانی که ظرفیت و پتانسیلی مثل آقای بهرامی اینجا وجود دارد از آن استفاده نکنیم و بانوان ورزشکار را از تجربیات این مربی ارزنده محروم کنیم.

وی گفت: اینکه مربی پرتاب وزنه آقایان و بانوان باید تفکیک باشد، تصمیمی است که فقط برای استان لرستان گرفته شده و در سایر استان‌ها با چنین موردی روبرو نیستیم.

مدال آوری مرادی مقدم در رقابت‌های جاکارتا دور از ذهن نیست

فرشته مرادی مقدم نماینده ایران در مسابقات پارالمپیک جاکارتا در دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب نیزه است که طبق اعلام خود این ورزشکار اگر تمرینات را به موقع و با برنامه انجام دهد شانس مدال او قطعی خواهد داشت.

نکته قابل توجه اینکه 12 ورزشکار، داور و مربی از استان لرستان به مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اعزام خواهند شد و محسن کاییدی، هادی کاییدی، سجاد محمدیان، فرزاد سپه وند، حامد امیری، عارف بهاروند، فرشته مرادی مقدم، معصومه خدابخشی به عنوان ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

این در حالی است که مصطفی بهرامی مربی دو و میدانی، مهدی آقاجانی داور، سعید عزیزی و مسعود حیدری نیز به عنوان ورزشکاران نابینا راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

ورزشکاران معلول لرستانی از 15 تا 23 مهر ماه مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند

گفتنی است، ورزشکاران لرستانی از 15 تا 23 مهر ماه امسال در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا با حریفان خود دیدار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه