English

رییس خانه مطبوعات اصفهان درجلسه هم اندیشی مشترک رسانه‌های استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری :

رسانه ها و مطبوعات اصفهان و چهارمحال بختیاری باید با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشند

رییس خانه مطبوعات اصفهان گفت: باید بین رسانه‌ها و مطبوعات رسانه ها و مطبوعات اصفهان و چهارمحال بختیاری وحدت و همدلی ایجاد شود.

رسانه ها و مطبوعات اصفهان و چهارمحال بختیاری باید با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، امیراحمد زندآور در جلسه هم اندیشی مشترک رسانه‌های استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: همان‌گونه که بین مسئولان و مدیران استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری ارتباط برقرار است باید بین رسانه‌ها و مطبوعات این دو استان نیز وحدت و همدلی ایجاد شود تا بتوانیم چالش‌های موجود در هر دو استان را رفع کنیم.

وی افزود: همانگونه که بین مسئولان و مدیران استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری ارتباط برقرار است، باید بین مطبوعات و رسانه‌ها نیز این ارتباط برقرار و به گفتمان تبدیل شود.

جلسه+هم+اندیشی+خبرنگاران+استان+اصفهان+با+استان+چهارمحال+و+بختیاری (1)

زندآور با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان را به یکدیگر نزدیک کرد، بیان داشت: باید ظرفیت‌های موجود را برای همدیگر بازگو کرده و به کمک هم در رفع چالش‌های حوزه مطبوعات و رسانه‌ها در دو استان تلاش کنیم.

رییس خانه مطبوعات اصفهان گفت: با توجه به مشکلات موجود در دو استان اصفهان و چهار محال و بختیار بر سر موضوع آب، مطبوعات می توانند کانال و مجاری برای برقرای ارتباط باشند و گفتمان و تعامل بین دو استان را پیگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه