English

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

شرکت ۴ میلیون نفر در طرح بصیرت عاشورایی در استان اصفهان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از شرکت ۴ میلیون نفر در طرح بصیرت عاشورایی در استان اصفهان خبر داد.

شرکت ۴ میلیون نفر در طرح بصیرت عاشورایی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین ولی‌الله روان گفت: امسال با اجرای طرح بصیرت عاشورایی در دهه اول محرم و در ۳۴۴ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان ۴ مییلون و ۹۶۰ هزار نفر به صورت تقریبی در برنامه‌های عزاداری و سوگواری این اماکن متبرکه شرکت کردند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی در قرارگاه مرکزی بصیرت عاشورایی استان اندیشیده شد به حدود ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر زائر و عزادار امام حسین علیه السلام که در برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی که در دهه اول محرم در جوار حرم مطهر ۳۴۴ بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان سراسر استان حضور پیدا کردند خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ولی‌الله روان بیان داشت: در دهه اول محرم ویژه برنامه‌هایی همچون؛ لبیک یا حسین، شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل و مراسم‌های عزاداریی در روز تاسوعا و عاشورا در قالب طرح بصیرت عاشورایی در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان استان با حضور فعال هیئت‌های مذهبی و دسته جات عزاداری و مردم شیفته اباعبدالله الحسین با مدیریت جهادی اعضای هیئت امنا و خادمان اماکن متبرکه سراسر استان برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه یادآور شد: در اجرای این برنامه‌ها و همچنین پیوست های فرهنگی این برنامه ها ۴۷ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۲۵۰ مبلغ بومی به صورت مستمر و فعال با ادارات اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای بقاع متبرکه همکاری و مشارکت داشته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه