English

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اعلام کرد:

دوره آموزش خبرنگاری ویژه فعالان رسانه‌ای استان برگزار می شود/مهلت ثبت‌نام دوره خبرنگاری خانه مطبوعات گیلان تمدید شد

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره آموزش خبرنگاری ویژه علاقمندان و فعالان رسانه‌ای استان خبر داد.

دوره آموزش خبرنگاری ویژه فعالان رسانه‌ای استان برگزار می شود/مهلت ثبت‌نام دوره خبرنگاری خانه مطبوعات گیلان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، کریم خورسندی اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام برای حضور در دوره آموزش خبرنگاری ویژه فعالان رسانه‌ای استان و علاقمندان به روزنامه‌نگاری تا روز پنج‌شنبه ٥ مهرماه جاری تمدید شد.

وی با تأکید بر این‌که متقاضیان حضور در این دوره دو ماهه فقط تا ساعت ١٢ ظهر پنج‌شنبه فرصت دارند، افزود: علاقمندان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ٣٣٣٢٣٦٢٩ تماس گرفته و ثبت‌نام نمایند.

خورسندی با بیان این‌که دوره مذکور از روز چهارشنبه ١١ مهرماه آغاز می‌شود و بمدت پنج هفته (٦٠ ساعت) ادامه دارد، تصریح کرد: در هفته نخست، شیوه‌های گزارش‌نویسی ( ١١ لغایت ١٣ مهر) و هفته دوم، اصول روابط عمومی (١٨ لغایت ٢٠ مهر) آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل موسسه خانه مطبوعات گیلان ادامه داد: در هفته سوم دوره آموزش خبرنگاری استان، روش‌های انجام مصاحبه (٢٥ لغایت ٢٧ مهر)؛ هفته چهارم، شیوه نگارش (٢ لغایت ٤ آبان) و هفته پنجم، روش‌های خبرنویسی (٢٣ لغایت ٢٥ آبان) تدریس خواهد شد.

به گفته وی؛ پس از اتمام این دوره آموزشی نیز آزمون پایان دوره برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که در صورت قبولی در آزمون، گواهی‌نامه معتبر از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عزیزان اهدا خواهد شد.

خورسندی افزود: ظرفیت کلاس برای این دوره آموزشی ٤٥ نفر است و افرادی که ثبت‌نام می‌کنند باید در همه کلاس‌ها بدون غیبت حضور داشته باشند تا مجوز حضور آن‌ها برای آزمون پایانی صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: همه مدرسان دوره آموزش خبرنگاری استان گیلان از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می‌شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان در پایان با اشاره به این‌که ثبت‌نام در این دوره آموزشی برای تمامی علاقمندان به کار روزنامه‌نگاری آزاد است، اضافه کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام عبارت است از؛ کپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس و پرداخت مبلغ ٣٠٠ هزار ریال.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه