English

در گفت‌و‌گوی اختصاصی رئیس پلیس راهور لرستان با موج؛

محدودیت‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد در تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد

سرهنگ منوچهر مرادی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، از ایجاد محجدودیت‌های ترافیکی در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در خرم‌آباد خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد در تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد

رئیس پلیس راهور لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تا این لحظه، محدودیت‌های ترافیکی توسط عوامل پلیس راهور در سطح استان انجام شده که این محدودیت‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش خواهد یافت.

سرهنگ منوچهر مرادی در تشریح این محدودیت‌های ترافیکی، تصریح کرد: در خیابان انقلاب، حدفاصل میدان 22 بهمن تا سه راهی شهید مطهری، ممنوعیت تردد خواهیم داشت اما، خیابان‌های ساحلی به عنوان مسیر جایگزین تردد خودرویی و موتوری همشهریان گرامی در نظر گرفته شده‌اند.

وی، افزود: این در حالی است که خیابان‌های 16 متری و 20 متری ولیعصر هم به عنوان مسیرهای جایگزین دسترسی به خیابان انقلاب درنظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور لرستان، ادامه داد: از میدان امام حسین(ع)، تا محدوده پل حاجی ممنوعیت تردد مطلق اعمال شده که در این بین، میدان امام خمینی(ره) نیز مشمول این منع تردد خواهد بود اما خیابان ساحلی به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی، تاکید کرد: در هسته مرکزی میدان بزرگ، میدان کوچک و خیابان افلاک «قلعه فلک‌الافلاک» نیز محدودیت تردد اعمال شده که این محدودیت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به ممنوعیت تردد خودرویی و موتوری منجر خواهد شد.

منوچهر مرادی، گفت: میدان آزادی تا پل صفوی نیز با ممنوعیت تردد روبروست که مسیر جایگزین، خیابان ساحلی و کوچه‌های مجاور پل صفوی تعیین شده است.

سرهنگ مرادی، افزود: تقاطع طیب، میدان آرش و محدوده اسدآبادی نیز از جمله اماکنی است که با محدودیت تردد روبرو است.

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی شامل عوامل امدادی و اورژانسی نمی‌شود

رئیس پلیس راهور لرستان، تاکید کرد: این محدودیت‌ و ممنوعیت‌ها شامل عوامل امدادی و اورژانسی نشده و تردد خودروهای اورژانس 115، آتشنشانی، جمعیت هلال احمر و کلیه عوامل امدادرسان با هماهنگی پلیس مستقر در محدوده تعریف شده بلامانع است.

پلیس راهور لرستان

300 نقطه استان لرستان تحت کنترل پلیس راهور است

سرهنگ منوچهر مرادی، تصریح کرد: بیش از 300 نقطه استان تحت کنترل عوامل پلیس راهور است که از این میزان، حدود 150 عامل پیاده و موتوری در شهر خرم‌آباد مستقر هستند.

کلیه ترددها تحت کنترل مرکز پایش پلیس است

وی، ادامه داد: کلیه ترددها تحت کنترل مرکز پایش پلیس راهور است، لذا در صورت بروز هرگونه مشکل ترافیکی، عوامل موتوری پلیس راهور به محل مورد نظر اعزام خواهند شد.

مردم از گِل مالی خودروها پرهیز کنند

سرهنگ مرادی، متذکر شد: هرگونه پوشش اعم از نصب پرچم یا گِل مالی وسائل نقلیه به دلیل کاهش میدان دید راننده، تغییر رنگ خودرو و مخدوش نمودن پلاک، ممنوع است. لذا از عزاداران می‌خواهیم از پوشش خودرو و وسایط موتوری جداً پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور لرستان، خاطرنشان کرد: به هیات‌های مذهبی اعلام شده تا از تردد با وسایل نقلیه در سطح شهر خودداری کنند، لذا توصیه پلیس به عزاداران و اعضای هیئات مذهبی، بهره‌مندی از خدمات وسایل نقلیه عمومی است که امیدواریم به این توصیه عمل کنند.

رانندگان مراقب باشند

وی، افزود: با توجه به تیرگی البسه عزاداران حسینی، رعایت نکات امینی و سرعت مطمئنه توسط رانندگان الزامی است، علی ایحال از رانندگان محترم تقاضا دارم در این روزها و شب‌های معنوی، به هشدار پلیس توجه کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی عمل کنند.

رانندگان از پارک خودرو در معابر و مسیرهای عزاداری خودداری کنند

رئیس پلیس راهور لرستان خطاب به شهروندان ساکن در محلات برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی استان، گفت: توصیه می‌کنیم که از پارک کردن خودروهای شخصی در معابر عمومی و اماکنی که مراسم عزاداری برگزار می‌شود خودداری کنید، ولو اینکه منزل آنان در معبر برگزاری مراسمات باشد. لذا به منظور جلوگیری از انتقال خودرو به پارکینگ پلیس، تقاضا داریم از پارک خودرو در معابر و ایجاد ترافیک جداً پرهیز و خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه