English

جزئیات امدادرسانی به مصدومین سانحه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در کاشان

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان جزئیات امدادرسانی به مصدومین تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در کاشان را تشریح کرد.

جزئیات امدادرسانی به مصدومین سانحه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، داریوش کریمی گفت: بر اثر برخورد اتوبوس و تریلر حامل سوخت در محور کاشان – نطنز 26 تن مصدوم شدند که 16 تن از آن‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه شب گذشته (26 شهریورماه) ساعت 23:15 یک دستگاه اتوبوس عازم کرمان بود که همراه با 45 مسافر، راننده و کمک‌راننده و سایر عوامل دچار حادثه سانحه می‌شود، اظهار داشت: اتوبوس در محور کاشان به نطنز از سمت جلو با یک تانکر حمل سوخت برخورد می‌کند و دچار واژگونی و آتش‌سوزی می‌‌شود.

وی افزود: آتش‌نشانی اصفهان به جمعیت هلال احمر اطلاع داد و نزدیکترین پایگاه بادرود و نطنز به محل حادثه اعزام شد. تا موقعی که آتش خاموش شود تعدادی از مسافران دچار حادثه شدند و جان خودشان را از دست دادند اما تعدادی از مسافران قبل از اینکه آتش‌سوزی فراگیر بشود، توانستند خودشان را از اتوبوس خارج کنند.

تصادف اتوبوس

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع یک نفر در تانکر (راننده) به‌صورت سرپایی درمان شد، اما 26 مسافر اتوبوس مصدوم شده بودند که از اتوبوس خارج شده و توسط هلال‌احمر و 15 مصدوم توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی بادرود و کاشان منتقل شدند.

کریمی تصریح کرد: 19 مسافر اتوبوس فوت کردند که در این راستا نیز 27 نفر از نجات‌گران شهرستان بادرود و نطنز در صحنه حاضر شده و توسط دستگاه‌های رهاسازی، اجساد این عزیزان خارج و تحویل مراجع قضایی شد؛ در مجموع عملیات‌های مرتبط با این سانحه تا ساعت 5:15 بامداد ادامه داشت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان در تشریح مصدومیت مسافران این سانحه گفت: اکثر مصدومان دچار سوختگی‌های سطحی و آسیب‌های سطحی بودند و براساس گزارشات رسیده مشکل خاصی برای مصدومین پیش نخواهند آمد. همچنین کسانی که خارج شدند آنچنان صدماتی ندیدند، در عین حال آمار دقیق‌تر را باید از بیمارستان‌هایی که مصدومین اعزام شدند باید اخذ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه