English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان:

۴ واحد صنفی فروش خودروی متخلف در اصفهان پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از پلمپ 4 واحد صنفی فروش خودروی متخلف در اصفهان خبر داد.

4 واحد صنفی فروش خودروی متخلف در اصفهان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: 4 واحد صنفی فروش خودرو که اقدام به ثبت نام و پیش فروش خودرو های تولید داخل به صورت خارج از شیوه های متعارف شرکت های خودروسازمی کردند، پلمب شد.

وی افزود: در پی نوسانات شدید بازار خودرو در سطح استان اصفهان و به ویژه شهر اصفهان ماموران این پلیس با اشرافیت بالای خود دریافتند برخی از افراد سودجو و فرصت طلب با انجام تبلیغات گسترده اقدام به ثبت نام و پیش فروش خودروهای تولید داخل، به صورت خارج از شیوه های متعارف شرکت های خودرو ساز می کنند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از اطلاع از این موضوع با همکاری اتحادیه و بازرسان اتاق اصناف تعداد 4 واحد صنفی متخلف در این زمینه را شناسایی و با حکم مقام قضائی پلمب کردند.

سرهنگ اسماعیلی همچنین از صدور اخطار قاونی برای 5 واحد صنفی متخلف دیگر خبر داد و اظهار داشت: از متصدی یک واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت تکرار تخلف برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی متصدیان واحدهای صنفی، موضوع را از طریف شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه