English

در رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان بندرلنگه انجام شد؛

اعزام ۲۰ تیم جهادی با هدف محرومیت‌زدایی از محلات حاشیه نشین

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از اعزام 20 تیم جهادی در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) خبرداد.

اعزام 20 تیم جهادی با هدف محرومیت‌زدایی از  محلات حاشیه نشین

«عبدالزهرا لنگه‌ای» در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان، با اعلام این خبر گفت: تمرکز فعالیت‌ها در منطقه هدف در طرح اعطای خدمات رسانی با محوریت گروه‌های جهادی براساس برنامه از پیش تعیین شده به صورت نیاز سنجی  و استعداد گروه های جهادی برای فعالیت است.

وی هدف از اعزام گروه های جهادی را محرومیت زدایی محلات حاشیه نشین و با توجه به نزدیک شدن موسم بازگشایی مدارس عنوان کرد و افزود: به گونه ای که تاکنون  فعالیت گروه جهادی «شهید بحرپیما» در دبستان «کوی رودباری آغاز گردیده»

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: رنگ آمیزی و نقاشی محیطی در این آموزشگاه تا ده روز ادامه دارد.

خرید دارو و اعزام تیم پزشکی رایگان

لنگه‌ای در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گروه جهادی «شهید ستار محمودی»، عنوان کرد: این گروه ضمن خرید دارو با حمایت خیرین، با بهره گیری از پزشکان جامعه پزشکی اقدام به اعزام تیم بهداشتی، درمانی و مشاوره‌ای با ویزیت و دارو رایگان به محله «حیدرآباد» به عنوان ضعیف ترین محله در حاشیه شهر نموده است.

احداث سرویس بهداشتی در مسجد و حسینه امام سجاد(ع)

وی در ادامه با بیان اینکه گروه جهادی «شهید آرمون» بندرکنگ اقدام به احداث هفت چشمه سرویس بهداشتی در مسجد و حسینیه امام سجاد(ع)  بندر کنگ نموده، تصریح کرد: هزینه‌های مربوط به ساخت و احداث این سرویس‌های بهداشتی توسط هیئت بازسازی و شهرداری تأمین گردیده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از  پنج محله از محلات شهری و بیش از پانزده منطقه از مناطق روستایی مورد حمایت جهادگران قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: ویزیت رایگان، ایستگاه سلامت، بازسازی و زیباسازی مدارس و احداث سرویس بهداشتی نمونه ای از  خدمات این جهادگران همیشه در صحنه است.

لنگه‌ای در ادامه بیان کرد: اردوی جهادی جهادگران «شهید مینکی» با مسئولیت «عبدالرضا شاهویی» در قالب بسیج ادارات و با حضور فرماندار بندرلنگه در منطقه غرب استان و در چهارده روستا از دهستان بندرمقام از توابع بخش شیبکوه صورت گرفت.

وی شنیدن مشکلات از زبان اهالی روستا، تسریع در ارایه خدمات و پیگیری هر چه جدی تر در خواست اهالی را از جمله اهداف این اردو عنوان کرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان بندرلنگه با اشاره به اهداف اردو جهادی بسیج ادارات یاد آور شد: یکی از برنامه های پیشنهادی و موثر در فعالیت های جهادی بسیج کارمندی اعزام مسئولان ادارات و کارشناس‌های ارگانهای خدمتگزار به محلات و روستاهای شهرسستان با هدف بازدید، ملاقات‌های مردمی، آگاهی از مشکلات مردم، تدبیر و تصمیم گیری در جهت بهبود وضعیت، رفع مشکلات در جهت تقویت تفکر انقلابی و مصون سازی پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش موج هرمزگان، اردوی جهادی بسیج ادارت از بعد  ازماه مبارمک رمضان به صورت منظم و دوره ای آغاز گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه