English

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خبر داد

کشف ۴۱ رول کاغذ خارجی قاچاق در نائین

سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: 41 رول کاغذ خارجی قاچاق در نائین به ارزش یک میلیارد و200 میلیون ریال توسط مأموران کشف شد. وی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و برای بررسی مدارک و محموله این خودرو را متوقف کردند. این مقام انتظامی گفت: این کامیون حامل 41 رول کاغذ سفید خارجی بود که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند. سرهنگ صادق کاظم زاد از دستگیری راننده خودرو خبر داد و بیان داشت: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام‌ شده است. فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

کشف 41 رول کاغذ خارجی قاچاق در نائین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: 41 رول کاغذ خارجی قاچاق در نائین  به ارزش یک میلیارد و200 میلیون ریال توسط مأموران کشف شد.

وی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و برای بررسی مدارک و محموله این خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: این کامیون حامل 41 رول کاغذ سفید خارجی بود که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

سرهنگ صادق کاظم زاد از دستگیری راننده خودرو خبر داد و بیان داشت: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه