English

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

امسال مکلف به ایجاد ۹۵۰ هزار تا یک میلیون فرصت شغلی جدید هستیم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:امسال مکلف به ایجاد 950 هزار تا یک میلیون فرصت شغلی جدید هستیم.

امسال مکلف به ایجاد 950 هزار تا یک میلیون فرصت شغلی جدید هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مشترک با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان اصفهان گفت: از سال 93 تا  سال 96 سه میلیون نفر به جمعیت شاغلان کشور اضافه شد که برای 70 درصد آنها ظرفیت کاری فراهم شده که این در نوع خود  بی نظیر است.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی و روانی به سر می بریم، افزود: در این برهه باید کار ویژه و اثربخش انجام دهیم تا بتوانیم جریان سازی یاس و نا امیدی برخی رسانه ها و منتقدان مغرض که می خواهند شرایط مدیریت اقتصادی و راهبری درست را از دولت بگیرند، خنثی کنیم.

محسنی با تاکید بر اینکه دولت به خوبی توان اداره امور کشور را دارد، تصریح کرد: اگر سایر قوا به خوبی همکاری داشته باشیم از آزمون ها سربلند بیرون می آییم.

سرپرست تعاون

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی مشکلات و مسایلی که از سوی مسئولان و نمایندگان تشکل ها  مطرح شد، گفت: حدود سه میلیون نفر در استان اصفهان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و لازم است نگاه ویژه ای به بخش درمان شود.

 محسنی بندپی همچنین با اشاره به اختیاراتی که در این زمینه به استان ها واگذار شد، خاطرنشان کرد: در استان تا سقف 60 میلیارد ریال و در شهرستان ها و فرمانداری ها تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اعطای تسهیلات دولتی، اختیار داده شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به 2 برنامه دولت برای معیشت مردم اشاره کرد وگفت: در معیشت خاص، تدابیر ویژه ای برای حدود 11 میلیون خانوار از جمله کارگران اندیشیده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه