English

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

حرکت برمدار ارزش‌های انقلاب، عامل پیروزی در مقابل توطئه دشمن است

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی یک ابرقدرت منطقه‌ای است و هادیان سیاسی و علاقه‌مندان به‌نظام باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنند.

حرکت برمدار ارزش‌های انقلاب، عامل پیروزی در مقابل توطئه دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در همایش تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران برگزار شد، ابراز داشت: تمام حوادث انقلاب از آغاز نهضت امام راحل (ره) تاکنون و ایستادن بر سکوهای موفقیت بر اساس فرهنگ ناب عاشورایی بوده است.

وی بابیان اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز بر پایه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی به پیروزی رسید، اعلام کرد: عصبانیت دشمنان اسلام از ایران را به دلیل ترویج فرهنگ ناب عاشورایی در میان مردم و نترسیدن از تهدیدها و تحریم‌ها است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان ساخت: تا زمانی که بر پایه این اصول و ارزش‌ها حرکت کنیم، ملتی سربلند و موفق هستیم و واقعیت این است که انقلاب اسلامی، کشور ایران را از دره ذلت به قله قدرت و عزت رسانده است..

سردار ریحانی بابیان این مطلب که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری بودیم که هویتی نداشت و اسلام آمریکایی و بی‌هویتی بر کشور حاکم بود، اظهار داشت: نباید عزت کشور را با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی موجود در کنار هم قرار دهیم، گفت: پرچم‌دار حق‌گویی بودن سخت است و اگر این دستاوردها را بازگو، روشنگری و تبیین نکنیم، رسالت امام راحل (ره) و شهدا را به‌جا نیاورده‌ایم و به‌حق آن‌ها عمل‌نکرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه