English

مدیرکل امور کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

رسیدگی به اسناد پزشکی در حوزه درمان در کارگزاری ها/واگذاری بسیاری از امور به کارگزاری ها در سطح کشور

مدیرکل امور کارگزاریهای سازمان تامین اجتماعی، تامین اجتماعی را موفق ترین مجموعه دربین دستگاهها وادارات در بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی معرفی و از رسیدگی به اسناد پزشکی درحوزه درمان بعنوان خدمتی دیگر در کارگزاریها درآینده نزدیک خبر داد.

رسیدگی به اسناد پزشکی در حوزه درمان در کارگزاری ها/واگذاری بسیاری از امور به کارگزاری ها در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در نشست مشترک هیأت منتخب کارگزاران کشوروروسای شعب ومسئولین کارگزاری های رسمی استان گیلان، با اشاره به بالارفتن میزان تعهدات بلندمدت وپائین آمدن نسبت پشتیبانی درسازمان، از شرایط حاکم به پیری زودرس تعبیر نموده وافزود: باید درکناریکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم از این تنگه عبور نمائیم.

وی قوانین و مصوبات اخیر را عامل بیرونی و برخی مدیریتهای سالهای گذشته را مولفه درونی علل شکل گیری این بحران یاد نموده واظهار داشت: تلاش برای ارائه نمودن مطلوب تعهدات برای ایجاد رضایتمندی هدف ما برای گذر از شرایط موجود می باشد.

حق پرست با بیان اینکه درنشستهای فصلی بصورت مشترک به بررسی مسائل مبتلا به در استان پرداخته می شود اذعان داشت: در سال گذشته ٤ جلسه با ١٨ مصوبه اجرایی گردید و در نیمه نخست سالجاری نیز ٢ نشست با ٥ مصوبه برگزار شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : (( هزینه فرصت از دست رفته )) درسازمان به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرد وبسیاری از قابلیتها و کارکردها را به لحاظ عدم امکانات از دست می دهیم.

ایشان با تاکید براینکه برای دستیابی به شاخصها نباید مباحث فنی و کارشناسی قربانی گردد اظهار داشت: میتوانیم با مکانیزمی موازی و همسو، با اعتماد به کارگزاریها بازرسی های کارگاهی را به آنان واگذار نمائیم.

محمدی مسئول کارگزاری رسمی شعبه یک رشت وعضو هیات منتخب کشوری نیز با اشاره به حضور دو مدیر ستادی و اجرایی بصورت همزمان دراین نشست اظهار داشت: ما تجربه ٣٠ سال کار در سازمان را در کارنامه خدمتی خودمان دارا بوده و درکارگزاریها نیز بمنظور توسعه دامنه خدمات همواره اعلام آمادگی نموده ایم وبراین باوریم که بدلیل تعلقات سازمانی، دقیق تر، دلسوزانه تر و پر محتواتر از موسسات بیرونی توانایی یاری رساندن به سازمان را داریم.

ایشان درادامه افزود: ما سازمانی، شناسنامه دارواز دل مجموعه هستیم پس برای همراهی بهترینیم.

محمدی با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد کارگزاری ها ارائه خدمات از واحدهای سازمان تا محل کار یا منزل مخاطبین بوده است اظهار داشت : مسیر کارگزاریها بهترین مسیر برای تحقق این هدف است .

عضو هیات منتخب کارگزاریهای کشور با بیان اینکه از ظرفیت خوبی درنیروهای جوان ، فکور، کاردان و آگاه و برنامه ریز برخورداریم ازآمادگی کامل کارگزاریها برای برعهده گرفتن انواع خدمات سازمان خبر داد.

علی برین ریاست هیأت منتخب گارگزاران کشور نیز با اشاره به ماهیت این مجموعه، نظارت و بررسی مشکلات استانها در حوزه کارگزاریها را اصلی ترین وظیفه هیأت منتخب برشمرد و افزود: خرسندیم که امروز بسیاری از امور مصوب، واگذارشده و این نشانه اعتماد به کارگزاریها واحترام به قراردادها می باشد.

65 درصد درآمد کارگزاریها از محل دفترچه های درمانی است

ایشان با بیان اینکه براساس گزارشهای موجود ٦٥ درصد درآمد کارگزاریها از محل دفترچه های درمانی است به برنامه های سازمان دراین بخش گریزی زده ودرخصوص ضرورت توجیه اقتصادی کارگزاریها مطالبی را تشریح نمود.

واگذاری بسیاری از امور به کارگزاریها در سطح کشور

محمد قوامی مدیرکل امور کارگزاریهای سازمان نیز دراین نشست با اشاره به واگذاری بسیاری از امور به کارگزاریها در سطح کشور، این مهم را نتیجه رسیدن به باور و اعتماد به این حوزه برشمرده وافزود: امروز بیش از ٦٠ درصد مراجعات درخدمات پر مخاطب سازمان توسط کارگزاریها انجام می پذیرد.

رسیدگی به اسناد پزشکی درحوزه درمان بعنوان خدمتی دیگر در کارگزاریها

مدیرکل کارگزاریها، سازمان تامین اجتماعی را موفق ترین مجموعه دربین دستگاهها وادارات در بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی معرفی و از رسیدگی به اسناد پزشکی درحوزه درمان بعنوان خدمتی دیگر در کارگزاریها درآینده نزدیک خبر داد.

قوامی با تاکید بر قابلیت استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی شاغل در کارگزاریها در بخشهای حاکمیتی واحدهای تخصصی، به مذاکرات صورت گرفته در زمینه شناسایی اموال منقول و همکاری با شرکت رایتل بعنوان زمینه های جدید فعالیت کارگزاریها اشاره نموده و استاندارد سازی و آموزش را از برنامه های اداره کل امور کارگزاریها برشمرده و با اشاره به ضرورت نظارت بر کارگزاریها افزود: فعالیتهای ما در ستاد در حوزه سیاست گذاری ها بوده ونظارت و اجرا را از استانها انتظار داریم.

وی با بیان اینکه درسال ٩٦ حدود ٨٠ درصد بیشتر از سال ٩٥ بازرسی از دفاتر قانونی با کمک کارگزاریها صورت گرفته است افزود: باید از ظرفیت کارگزاریهای موجود برای ایجاد کارگزاریهای اقماری استفاده نماییم و توسعه کیفی را جایگزین توسعه کمی کنیم.

قوامی همچنین اذعان داشت: بخش خصوصی باید ماهیتش بگونه ای باشد که برای مخاطب جذابیت فراهم نماید لذا تلاش میکنیم تا بستر مناسب برای این امر مهیا شود.

در پایان این نشست، شرکت کنندگان در جلسه از میز خدمت مستقر در اداره کل تامین اجتماعی گیلان بازدید نمودند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه