English

نماینده ولی فقیه در فارس در همایش طلایه داران تبلیغ:

دنیا بفهمد؛ ما نوکر امام حسین هستیم/ قیام و نهضت ما حسینی است و ما این حرکت را در دنیا با عظمت ادامه می دهیم

نماینده ولی فقیه در فارس در همایش طلایه داران تبلیغ با بیان اینکه انقلاب، قیام و نهضت ما حسینی است و ما این حرکت را در دنیا با عظمت ادامه می دهیم، گفت: قدر فرصتی که خدای متعال به ما داده است را بدانیم و در ایام محرم؛ مردم، مسئولین و روحانیت در خدمت امام حسین(ع) باشیم و فریاد بزنیم تا دنیا بفهمد که ما نوکر امام حسین(ع) هستیم.

دنیا بفهمد؛ ما نوکر امام حسین هستیم/ قیام و نهضت ما حسینی است و ما این حرکت را در دنیا با عظمت ادامه می دهیم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت الله لطف الله دژکام در همایش طلایه داران تبلیغ با بیان اینکه انقلاب، قیام و نهضت ما حسینی است و ما این حرکت را در دنیا با عظمت ادامه می دهیم، گفت: قدر فرصتی که خدای متعال به ما داده است را بدانیم و در ایام محرم؛ مردم، مسئولین و روحانیت، در خدمت امام حسین(ع) باشیم و فریاد بزنیم تا دنیا بفهمد که ما نوکر امام حسین(ع) هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: خیلی ها با ما دشمن نیستند بلکه با امام حسین(ع) دشمن هستند لذا خوش به حال ما اگر سرمان فدای امام حسین(ع) شود و اگر بسیاری از اوقات مخالفتی با ما می شود به خاطر این است که ما درباره امام حسین(ع) صحبت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه هدف امام حسین(ع) از انقلاب؛ جلوگیری از فساد بوده، تصریح کرد: حال می بینیم که فساد در جامعه امروز نیز زیاد شده؛ مسئولان قضایی این مفاسد را شناسایی، مطالعه و به مردم معرفی کنید زیرا عمده گرانی ها و مشکلات اقتصادی به خاطر این است که عده ای به ظاهر کار قانونی انجام می دهند در حالی که پول حرام می خورند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در حال حاضر پول نقدینگی کشور یک میلیون و پانصد هزار میلیارد تومان است که نسبت به 8 سال پیش تقریبا دو برابر است که به هر طرف برود پول نزول است و می خواهند با اضافه کردن بهره نزول جلوی فساد اقتصادی را بگیرند حال اینکه خود نزول، مفسده است.

این استاد اخلاق با تأکید بر اینکه مردم 23 میلیون رأی داده اند و ما پای این رأی ها ایستاده ایم، اظهار داشت: شما رئیس این کشور هستید؛ مردم پای شما هستند و ما توقع داریم که شما پای اینکه مسئول هستید بایستید چرا که ما از دولت مطالباتی داریم و دولت نیز باید این مطالبات را محقق کند.

آیت الله دژکام بیان داشت: در دهه محرم؛ در هیئات مطالب باید اصلاح گرایانه مطرح شود زیرا جلوی انحرافات اجتماعی را باید گرفت.

وی ادامه داد: ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم و در این مدت توفیقات بسیار زیادی داشته ایم که امنیت کشور، و امنیت مرزها از جمله آنهاست؛ ما حتی توانستیم از حرم حضرت زینب(س) دفاع کنیم و کاری کردیم که دشمن نمی تواند کوچک ترین کاری به ایران و منطقه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه امروز در درون کشور خیلی کارها را انجام دادیم که پیشرفت محسوب می شود اظهار داشت: اگر بخواهیم خود را با کشورهای همسایه مثلاً عراق مقایسه کنیم، با توجه به منابع و جمعیتی که آنها دارند، قابل قیاس نیست و اکنون ما کجا هستیم آنها در کجا قرار دارند.

امام جمعه شیراز گفت: اما ما در یک مسئله کم آوردیم و آن هم بحث اقتصاد و معاملات ارز سکه و امثال آن است که به گفته رهبر معظم انقلاب اگر جهادی کار کنید این مسئله نیز درست می شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: در بحث های اقتصادی نگذارید کار به جای باریک کشیده شود؛ اگر مقام معظم رهبری نفرموده بودند، ما می گفتیم کسی به ما نگفته، ولی ایشان هر سال را سال اقتصادی معرفی کردند ولی ما به آن توجه نکردیم؛ در حال حاضر هم شش ماه از سال می گذرد و باید برای آن فکری بشود.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در قانون مصوب شده و روحانیون در مساجد با ساماندهی مناسب می توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند لذا مهم ترین امر به معروف و نهی از منکر در این ایام این است که مردم نسبت به دولت، این فریضه الهی را به جا بیاورند البته نباید احیای این فریضه الهی به نحوی باشد که به نفع دشمنان تمام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه