English

تا پایان اسفند ۹۸ محقق می‌شود؛

ساخت اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران تا پایان اسفند سال 98 در کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

ساخت اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، صابر رحیمی در بازدید از محل احداث اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه، به‌ضرورت توسعه زیرساخت‌ها برای دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات پزشکی ورزشی اشاره کرد و افزود: امروزه زمینه دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران به‌عنوان یکی اهداف کلان حوزه سلامت ورزش فراهم‌شده است.

وی افزود: انتظار داریم هیئت پزشکی ورزشی کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره‌ای و توان‌بخشی به جامعه ٧٠ هزارنفری ورزشکاران سازمان‌یافته استان و ضمن توجه به ورزش قهرمانی، با رویکرد سلامت‌محور نگاه ویژه‌ای نیز در بحث سلامت همگانی و توسعه ورزش شهروندی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه از افتتاح اولین آکادمی ورزشی ایران در کرمانشاه در اسفند 98 خبر داد و تصریح کرد: این آکادمی یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین مراکز کشور خواهد بود و در مساحت ١٥٠٠ مترمربع زمینه ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی را برای عموم مردم فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: نقش بی‌بدیل پزشکی ورزشی در رقابت‌های آسیایی جاکارتا مشهود بود و بخشی از موفقیت جامعه ورزش مرهون زحمات نیروهای این مرکز است.

رحیمی با اشاره به جایگاه بسیار مطلوب هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در کشور، عنوان کرد: امیدوارم توسعه فضاهای فیزیکی همچون آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه به‌عنوان همدلی و همراهی سازنده مجموعه مدیریتی استان موردحمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در خرید تجهیزات توان‌بخشی و درمانی مدرن با رویکرد حمایت از قهرمانان قرار گیرد و با این تعامل سازنده، کرمانشاه به‌عنوان قطب خدمات پزشکی ورزشی غرب معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه