English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد

انجام بیش از ۱۹ هزار ماموریت توسط اورژانس اصفهان در مرداد ماه

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از انجام بیش از 19 هزار ماموریت توسط اورژانس اصفهان در مردادماه خبر داد.

انجام بیش از 19 هزار ماموریت توسط اورژانس اصفهان در مرداد ماه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین گفت: در مرداد ماه امسال تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به 19 هزار و 47 ماموریت اعزام شدند و در این عملیات‌ها بیش از 3 هزار بیمار و مصدوم را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

وی افزود: در مرداد ماه سال جاری تعداد 114 هزار و 892 تماس با اتاق فرمان‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برقرار شد که 19 هزار و 47 مورد از آنها منجر به ماموریت شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده 12 هزار و 811 مورد غیرتصادفی و 8 هزار و 455 مورد تصادفی بود که 7 هزار و 945 حادثه رانندگی در نقاط شهری و 887 حادثه در مناطق جاده‌ای استان رخ داده است.

راستین گفت: در این مدت 13 هزار و 476 بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان منتقل و 3 هزار و 421 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: در پنجمین ماه از سال جاری، بیشترین موارد حوادث غیرتصادفی در استان اصفهان مربوط به بیماران قلبی با یک هزار و 793 مورد و پس از آن سقوط با 933، مشکلات تنفسی 725، زنان و زایمان 122 و مسمومیت با CO 15 مورد بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه