English

با حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انجام شد؛

تکریم و معارفه رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان

رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران معرفی شد.

تکریم و معارفه رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، طی مراسمی با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مسعود کثیری بعنوان رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان معرفی شد.

رییس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان گفت: باید رویکرد اقتصاد دانان و سیاستمداران به اسناد و کتابخانه ملی را از نگاه موزه ای به تصمیم ساز تغییر دهیم.

مسعود کثیری  بیان داشت: اسناد تاریخی و کتاب ها مهمترین مرجع برای کشف حقایق رویدادهای تاریخی است و مرکز اسناد و کتابخانه ملی به عنوان حافظه تاریخی و هویتی جامعه باید این اسناد و کتاب ها را جمع آوری، سازماندهی و منتشر کند.

 وی افزود: مرکز اسناد و کتابخانه ملی متعلق به همه مردم است و همه باید از فعالیت ها انجام گرفته در آن آشنا شود تا مردم اسناد قدیمی و کتب خطی خود را به این سازمان تحویل دهند.

رییس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان با اشاره به  برنامه های خود گفت: سعی داریم با ایجاد واحد تحقیق و توسعه در مرکز اسناد ملی  اسناد را از گنجینه های شخصی خارج و برای استفاده در اختیار محققان و علاقه مندان قرار دهیم.

گفتنی است؛ اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به منظور معارفه رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان امروز به اصفهان سفر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه