English

استاندار گیلان خبر داد:

آغاز ساخت ۱۰۰ زمین‌ ورزشی در روستاها ی گیلان

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به ساخت هزار زمین‌ ورزشی در روستاهای استان گفت : در مرحله نخست این طرح ،جانمایی و احداث 100 زمین ورزشی روستایی آغاز گردیده است .

آغاز ساخت 100 زمین‌ ورزشی در روستاها ی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این دیدار که در محل دفتر کار استاندار گیلان برگزار شد، ورزشگاه 5 هزار نفری فومن و رستم آباد، مجموعه ورزشی تختی لاهیجان، باز سازی استادیوم ورزشی تختی و بهسازی سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری انزلی  و پیست دوچرخه سواری رشت  را از جمله پروژه های مهم ورزشی در دست احداث استان برشمرد و افزود: امیدواریم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان شاهد اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها در استان باشیم .

وی با اشاره به ساخت هزار زمین‌ ورزش در روستاهای استان گفت: در مرحله نخست این طرح، جانمایی و احداث  100 زمین ورزشی  روستایی آغاز شده است .

نماینده عالی دولت در گیلان مردمان گیلان را مردمانی ورزش دوست توصیف کرد و با بیان اینکه  توسعه ورزش‌ ، نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را در پی خواهد داشت گفت: برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی علاوه بر گسترش پویایی در بین جوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت .

در ادامه این دیدار حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اتمام کامل پروژههای ورزشگاه 5 هزار نفری فومن و رستم آباد، مجموعه ورزشی تختی لاهیجان، بازسازی استادیوم ورزشی تختی و بهسازی سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری انزلی و همچنین پیست دوچرخه سواری رشت را نیازمند اعتبار 72 میلیارد تومانی دانست و افزود : برای بهره برداری از فاز نخست این پروژه ها20 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که انشاء ا... بخشی از این پروژه ها تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه