English

عملکرد یک ساله خدمات آبرسانی به روستاییان خوزستان در نمایشگاه هفته دولت ارایه شد

رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا روستایی خوزستان از اقدامات این شرکت در راستای آبرسانی به روستاها به بازدید کنندگان گزارش داد.

عملکرد یک ساله خدمات آبرسانی به روستاییان خوزستان در نمایشگاه هفته دولت ارایه شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، دانیال احمدی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان دارای غرفه در نمایشگاه هفته دولت است، اظهار کرد: با برپایی غرفه در نمایشگاه هفته دولت گزارشی از اقدامات جهادگران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در راستای آبرسانی به روستاها به بازدید کنندگان ارایه می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت فرصتی مناسب است تا اقدامات کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در سطح استان که با وجود همه محدودیت ها طی یکسال گذشته تلاش بی وقفه در آبرسانی به اهالی شریف روستایی داشته اند به نمایش گذاشته شده و تشریح شود.

احمدی یادآور شد: ارایه اینفوگرافی عملکرد کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان، بازتاب عملکرد جهادگران آبفار خوزستان در مطبوعات، پخش کلیپ هایی از عملکرد و تصاویر اقدامات فرهنگی و آموزشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب محتوای ارایه شده در این غرفه است.

رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای روستایی خوزستان در پایان تصریح کرد: همه محتوای ارایه شده در نمایشگاه هفته دولت نمایشگر تنها بخشی از زحمات جهاد گونه کارکنان شرکت آبفا روستایی استان خوزستان است.  

گفتنی است؛ نمایشگاه هفته دولت از چهارم تا هفتم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا است و در نمایشگاه امسال 50 دستگاه خصوصی و دولتی حضور دارند و دستاوردهای خود را عرضه می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی