English

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛

هشت پروژه عمرانی در شهرستان جاسک افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان هشت پروژه عمرانی در شهرستان جاسک به نمایندگی از پروژه های عمرانی این شهرستان در حوزه های مختلف به بهره برداری رسید.

هشت پروژه عمرانی در شهرستان جاسک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، همزمان با سومین روز از هفته دولت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با سفر به شهرستان جاسک در شرق استان، پروژه های مختلف عمرانی این شهرستان را در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی درمانی، برق رسانی، حمایتی، عمران شهری و روستایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

«ایرج حیدری» با حضور در روستای نگر پایین  بخش مرکزی شهرستان دبستان سه کلاسه این روستا را با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان با حضور اهالی و مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری  رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه سفر خود به شهرستان جاسک با حضور در مرکز این شهرستان مرکز کار آفرینی و خود اشتغالی کمیته امداد این شهرستان را با محوریت آموزش و اشتغال مدد جویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به بهره برداری رساند و از بخش های مختلف این مرکز کار آفرینی بازدید و در جریان دستاوردهای تولیدی کارآفرینان کمیته امداد شهرستان جاسک قرار گرفت.

بهره برداری از طرح توسعه و اصلاح شبکه برق شهر جاسک به نمایندگی از پروژه های برق رسانی  این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پروژه دیگری بود که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در این شهرستان به بهره برداری رساند.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان جاسک با حضور در روستای یکدار بخش مرکزی شهرستان مرکز جامع سلامت خیرساز  این روستا را  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نمایندگی از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان افتتاح کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه سفر به جاسک با عزیمت به دهستان گابریک این شهرستان، طرح تامین آب شرب اهالی ۱۵ روستای دهستان را  به وسیله آب شیرین کن با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولین استانی ، شهرستانی و مردم محلی را به بهره برداری رساند.

در ادامه با حضور حیدری در بخش لیردف پروژه دبستان شش کلاسه خیر ساز روستای کوهرت این بخش  را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نمایندگی از شش پروژه آموزشی شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 بهره برداری از طرح هادی روستای پجگ بخش لیردف شهرستان جاسک  به طول ۳۱۰۰ متر مربع به نمایندگی از سه طرح هادی روستاهای بخش لیردف شهرستان جاسک آخرین پروژه ای بود که  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در سومین روز از هفته دولت در شهرستان جاسک به بهره برداری رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه