English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان:

زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد یکشنبه ریجاب کرمانشاه در تمام استان کردستان احساس شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: تاکنون گزارشی از میزان خسارت های مالی وجانی بر اثر زلزله در ریجاب تازه آباد کرمانشاه در این استان گزارش نشده است.

زلزله 5.9 ریشتری بامداد یکشنبه ریجاب کرمانشاه در تمام استان کردستان احساس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛آرتیکاس اقبال گفت :زمین لرزه بامداد یکشنبه ریجاب کرمانشاه در تمام استان کردستان احساس شد و تاکنون هم گزارشی از خسارت های مالی وجانی  ناشی از زلزله گزارش نشده است.
بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 5.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) به مرکزیت تازه آباد، ریجاب - کرمانشاه ساعت 2 و 43 دقیقه بامداد در عمق 8 کیلومتری زمین روی داد.
وی افزود: دستگاه های خدمات رسان مدیریت بحران استانداری کردستان از دقایق اولیه پس از زمین لرزه به صورت آماده باش در آمده و اکنون در حال بررسی میزان خسارت های احتمالی در روستاهای دور دست شهرستان ها هستند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان از آمادگی کامل این استان برای اعزام نیروهای امدادی به استان کرمانشاه با هدف کمک به زلزله زدگان خبر داد و تاکید کرد: این آمادگی به مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز اعلام شده است.
کانون زلزله ای که بامداد یکشنبه در ریجاب ،منطقه ای در حوالی تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند در موقعیت 34.63 عرض شمالی و 46.22 طول شرقی ثبت شده است.
طبق اعلام استاندار کرمانشاه، تعداد مصدومان این زلزله به 240 نفر رسیده که اکثر آنان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند.
در این حادثه یک پیرمرد 70 ساله نیز به علت ایست قلبی فوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی