English

ظهر امروز صورت گرفت؛

تجلیل از «علی‌اکبر منصوبی» پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان

ظهر امروز به همت کانون بازنشستگان ارتش و اداره امور بازنشستگان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح لرستان، از علی اکبر منصوبی، پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان تجلیل شد.

تجلیل از «علی‌اکبر منصوبی» پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ظهر امروز، اعضای کانون بازنشستگان ارتش و اداره امور بازنشستگان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح لرستان، با حضور در منزل علی اکبر منصوبی، از این پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان تجلیل کردند.

بر اساس این گزارش، جمعی از مدیران و کارکنان کانون بازنشستگان ارتش و اداره امور بازنشستگان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح لرستان، ضمن حضور در منزل پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان، از علی اکبر منصوبی به پاس یک عمر تلاش و خدمت در ارتش کشورمان، تجلیل کردند.

علی اکبر منصوبی، متولد 1305 کرمانشاه است، که در دهه 20 شمسی به استخدام ارتش درآمد. وی پس از انتقال به لرستان، در خرم‌آباد ساکن شد و در سال 1354 با درجه «استوار یکم» از لشکر پیاده ارتش لرستان به درجه بازنشستگی نائل آمد.

علی اکبر منصوبی پیشکسوت ارتش لرستان

وی، در این دیدار صمیمی، در سخنانی کوتاه، تصریح کرد: روزی که لباس نظامی را به تن کردم، از حضرت ابوالفضل عباس(ع) مدد گرفتم و گفتم، «یا ابوالفضل، این لباس، امانتی است برای خدمت به مردم و کشور، پس پشتیبانم باش».

خبرگزاری موج، برای این پیشکسوت ارتش کشور آرزوی سلامت و طول عمر با عزت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه