English

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان؛

بانک مهر اقتصاد به کاشت نهال در کانون های فوق بحرانی خوزستان ادامه می دهد

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان گفت: سیاست های بانک مهراقتصاد در آینده نزدیک ادامه ی کاشت نهال و مبارزه با ریزگردها در کانون های فوق بحران استان خوزستان است.

بانک مهر اقتصاد به کاشت نهال در کانون های فوق بحرانی خوزستان ادامه می دهد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در دیدار رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان با آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، مسعود حاتم وند گزارشی از فعالیت های بانک مهر اقتصاد خوزستان داد و گفت: در حوزه اقتصادی پرداخت بیش از 8000 میلیارد ریال در پنج ماهه اول امسال به آحاد مردم خوزستان و نیز در بحث مسوولیت های اجتماعی به کاشت 180 هکتار از اراضی فوق بحرانی استان و مشارکت در آزاد سازی زندانیان غیرعمد در سال جاری قدم برداشتیم.

حاتم وند تصریح کرد:  این نوید را به مردم شریف خوزستان می دهیم که سیاست های بانک مهراقتصاد در آینده نزدیک ادامه ی کاشت نهال و مبارزه با ریزگردها در کانون های فوق بحران استان خوزستان باشد .

وی افزود: بانک مهر اقتصاد خوزستان با پرداخت تسهیلات متنوع به عنوان حامی عملی تولید و اشتغال در استان است .

آیت الله فرحانی ضمن تبریک عید سعید قربان ، از اقدامات ارزنده بانک مهر اقتصاد در حوزه اقتصادی و پرداخت تسهیلات و مسوولیت های اجتماعی بالاخص کاشت 180 هکتار نهال کاری در کانون های فوق بحران استان تشکر کرد و اظهار داشت: ارائه این حجم از خدمات و پرداخت تسهیلات به مردم خوزستان باعث مرتفع شدن قسمتی از مشکلات و ایجاد آرامش و دلگرمی مردم خواهد شد .

وی تاکید کرد: باید مدیران جهادی و پرتلاش و انقلابی و فعالیت های این چنینی را به جامعه معرفی و منعکس نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه