English

توشاک:

دژاگه و شجاعی باید با بازیکنان هماهنگ شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:دژاگه و شجاعی، در جام جهانی بازی کردند و با این که بازیکنان باتجربه‌ای هستند، اما چهار هفته از سایر بازیکنان عقب افتاده‌اند و باید از نظر تکنیکی و بدنی، با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

دژاگه و شجاعی باید با بازیکنان هماهنگ شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، جان توشاک،  در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: در بازی قبلی اشتباهات فردی زیادی داشتیم و وقتی اشتباه فردی در یک بازی باشد، دیگر سیستم مهم نیست و تنها فکر و ذکر ما، معطوف به بازی فردا و کسب سه امتیاز است.

وی افزود: من در وهله اول، به دنبال شناخت تیم خودم هستم و سپس به دنبال شناخت تیم حریف خواهم بود. بعد از بازی هفته قبل مقابل استقلال، تمرینات سفت و سختی انجام دادیم و آماده برگزاری بازی فردا هستیم.

محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم

توشاک در ادامه تاکید کرد:فردا باید برنده بازی باشیم و تمام تلاش‌مان را برای این کار انجام می‌دهیم. محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم و تنها کسی که هفته قبل مصدوم شد، خود من بودم!

جان توشاک

سرمربی تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: من در وهله اول، به دنبال شناخت تیم خودم هستم و سپس به دنبال شناخت تیم حریف خواهم بود. بعد از بازی هفته قبل مقابل استقلال، تمرینات سفت و سختی انجام دادیم و آماده برگزاری بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد:سیستمی که ما در سه هفته قبل داشتیم، روی آن کار کرده‌ایم سیستمی بود که ما در اردوی پیش فصل ترکیه چون مهاجمی نداشتیم تمرین کردیم.

توشاک درباره اولین بازی خانگی تیمش مقابل هواداران خودی گفت: این موضوع می‌تواند تجربه خوبی برای ما باشد و ما نیاز به حمایت هواداران داریم.

وی در خاتمه در خصوص عملکرد محسن فروزان نیز گفت: فروزان، دروازه‌بان باتجربه‌ای است و تاکنون عملکرد خوبی داشته و از داشتن این گلر خوشحالم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه