English

رفع مشکلات کارآفرینان از اولویت های مهم در هرمزگان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کارآفرینان و تولیدکنندگان واقعی استان برای عرضه محصولات خود در داخل و خارج از کشور باید مورد حمایت قرار گیرند و رفع مشکلات آنها یکی از اولویت های مهم استان است.

رفع مشکلات کارآفرینان از اولویت های مهم در هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینان، پیرو مصوبه کارگروه تخصصی بانوان با محوریت بازاریابی فروش و ایجاد بازارچه های اشتغالزایی در استان هرمزگان، عنوان کرد: باید از امکانات و ظرفیت های موجود استان در زمینه حمایت از کارآفرینان استفاده شود.

وی خطاب به کارآفرینان حاضر در جلسه گفت: کارآفرینان و تولیدکنندگان باید با ارتباط گیری مناسب با مسئولان سعی بر حل و رفع موانع پیش رو داشته باشند و چنانچه مشکل از این طریق حل نشد درب دفتر بنده همیشه به روی همه شما باز است و پیگیر رفع مشکلات شما هستم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران موظف به پیگیری و رفع موانع بر سر راه کارآفرینان استان هستند و باید مسیر رونق اقتصادی با حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان را هموار نمود.

اکرمی بر برگزاری نمایشگاه های موقت عرضه محصولات صنایع دستی،  کشاورزی و مواد غذایی در استان تاکید کرد و افزود: کارآفرینان و تولید کنندگان می توانند محصولات تولیدی خود را در نمایشگاه های موقت عرضه کنند تا مردم با کالاهای آنها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های موقت عرضه محصولات  تولید استان، موجب آشنایی بیشتر مردم با تولیدات هرمزگان شد و حتی می توان در گام های بعدی این گونه نمایشگاه ها را در دیگر استان های کشور برپا ساخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت حمایت از صادرکنندگان محصولات استان تاکید کرد و افزود: باید بتوان محصولات هرمزگان را به درستی در بازارهای خارجی عرضه کرد و این امر علاوه بر بازاریابی مناسب نیاز به حمایت از صادرکنندگان محصولات هرمزگانی دارد.

وی اضافه کرد: با توانمند سازی و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان می توان چشم انداز حضور در بازارهای بین المللی را برای کالاهای هرمزگان ترسیم کرد.

اکرمی به بر پایی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات استان در پایانه های مسافری استان اشاره کرد و گفت: با برگزاری نمایشگاه های دائمی عرضه محصولات هرمزگان در پایانه های مسافری استان از قبیل دریایی، هوایی، جاده ای و ریلی، می توان در معرفی کالاهای استان گام موثری برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه