English

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

تعداد ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان بروجرد فعالیت می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت 95 تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در این شهرستان خبر داد.

تعداد 95 تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان بروجرد فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حجت ­الاسلام صادق جعفرپور در سخنانی از فعالیت 95 تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان بروجرد خبر داد.

وی گفت: این تشکل‌ها در قالب هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و مؤسسات و خانه­ های قرآنی در سطح شهر و روستاهای شهرستان بروجرد در حال فعالیت هستند و در اجرای برنامه­ های فرهنگی و مذهبی در منطقه با این اداره نیز همکاری خوبی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: همکاری در اجرای طرح اوقات فراغت، اجرای طرح‌های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، تولید نشریات و وبلاگ ­نویسی، برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همکاری با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، از اهم فعالیت‌های این تشکل‌ها در سطح شهر و روستاهای بروجرد است.

10 موسسه، 15 شعبه و 12 خانه قرآنی در بروجرد فعال است

صادق جعفرپور در ادامه سخنان خود گفت: هم اکنون در شهرستان بروجرد 10 موسسه قرآنی، 15 شعبه و 12 خانه قرآن شهری و روستای و 80 جلسه قرآنی خانگی در راستای نشر فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.

وی افزود: قرآن مجید، برترین و آخرین پیام خداوند و بزرگ ترین گوهر گرانبهای به جای مانده از پیامبر گرامی اسلام(ص) سرچشمه جوشان معارف اسلامی و اقیانوس بیکران حقایق است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به جایگاه والای تفکر و تدبر در دین اسلام، بیان کرد: شکل گیری شخصیت و هویت دینی افراد بسته به تفکر و تدبر در مبادی دینی دارد.

از برنامه‌های دینی و قرآنی استقبال خوبی شده است

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: پتانسیل بالای فرهنگی و مذهبی در این شهرستان باعث شده که استقبال خوبی از برنامه های دینی به‌ ویژه امور قرآنی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی