English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پاسخ به موج؛

بیمارستان‌های کرمانشاه فرسوده است/بخش اعظمی از مشکلات خدماتی با پرداخت بدهی بیمه‌ها حل می‌شود

دکتر محمودرضا مرادی در پاسخ به وجود برخی از کم‌کاری‌ها و خدمات پایین در مراکز درمانی کرمانشاه گفت، واقعیت این است که بخش بیمارستانی کرمانشاه فرسوده و نیازمند نوسازی است و اگر بیمه‌ها بدهی خود را به دانشگاه پرداخت کنند، بخش اعظمی از مشکلات این مراکز حل می‌شود.

بیمارستان‌های کرمانشاه فرسوده است/بخش اعظمی از مشکلات خدماتی با پرداخت بدهی بیمه‌ها حل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن صحه گذاشتن به برخی کم‌کاری‌ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی کرمانشاه، ابراز داشت: نباید فراموش کنیم که پرسنلی که خدمات را در مراکز درمانی و بیمارستان ها  ارائه می‌دهند، در ازای ارائه خدمت، واریز نقدی ندارند و این امر باعث کم‌کاری در برخی از بخش‌ها می‌گردد.

وی بابیان این مطلب که تعداد محدودی در جامعه پزشکی استان نسبت به رسالت خود کم‌کاری و تخطی می‌کنند، اظهار داشت: بخش از مشکلات جامعه پزشکی ما مربوط به تأمین بودجه است و این در حالی است که اگر شرکت‌های بیمه همچون تأمین اجتماعی که حدوداً 140 میلیون تومان بدهکار است، بدهی‌های خود را پرداخت کنند، بخش قابل‌توجهی از این مشکلات خودبه‌خود حل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به عدم پرداختی به پزشکان استان از آبان 96 تاکنون اشاره کرد و افزود: در این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که همه افراد مشغول در بدنه علوم پزشکی بتوانند با تمام توان خدمات‌رسانی کنند.

مرادی در ادامه خاطرنشان ساخت: فرهنگ‌سازی غلط عمومی در ارتباط دهی بین بیمار و پزشک عامل اصلی شلوغی مراکز درمانی و گاهاً بروز رانت و پارتی‌بازی در مطب‌ها است و از طرفی این امکان برای فرد بیمار فراهم است که در صورت اعلام شکایتی مبنی بر قصور پزشکی موضوع بررسی و گاهاً منجر به ابطال پروانه فعالیت پزشک خاطی می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه