English

امام جمعه بندر مرزی آستارا:

لغزش مدیران در جامعه اسلامی قابل قبول نیست

امام جمعه بندر مرزی آستارا با انتقاد از لغزش برخی مدیران در جامعه اسلامی، گفت: اگر مدیری بلغزد، مجموعه ای می لغزد و اگر مجموعه بلغزد، جامعه می لغزد که در جامعه ما به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

لغزش مدیران در جامعه اسلامی قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در جلسه شورای اداری بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نصیحت کردن سن، مکان و جایگاه نمی شناسد و باید در هر جایگاهی که باشیم، نصیحت سازنده را بپذیریم، زیرا که انسان نیازمند نصیحت است.

وی با انتقاد از لغزش برخی مدیران در جامعه اسلامی، ادامه داد: اگر مدیری بلغزد، مجموعه ای می لغزد و اگر مجموعه بلغزد، جامعه می لغزد که در جامعه ما به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید مسئولان خود و عملکردشان را ارزیابی کنند، افزود: مسئولان باید از خود حسابرسی کنند تا ببینند چه اندازه در مقوله های تکریم، تحویل گرفتن مردم، حل مشکلات آنها و سایر بخش ها تأثیرگذار بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا، حاضر نشدن برخی از مسئولان شهرستان در نمازجمعه و مناسبت های ملی و مذهبی را بسیار ناشایست عنوان کرد و گفت: نماز جمعه یک نهاد حاکمیتی است.

وی با تأکید بر اینکه مدیر جمهوری اسلامی باید متدین و دیندار باشد، خاطرنشان کرد: مدیران باید حلال مشکلات مردم باشند و با حضور در ملا عام از جمله مساجد، پای صحبت های مردم و حل مشکلات جامعه بنشینند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه مشکلات مردم با پشت میز نشینی مسئولان حل نمی شود، توضیح داد: مسئولی که بین مردم نمی رود، نمی تواند کار کند.

وی از شرایط حساس جامعه سخن گفت و تصریح کرد: عدم نظارت کافی از دلایل مشکلات موجود در بازار است.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در بخش پایانی سخنان خود خواستار برخورد جدی با متخلفین و بر هم زنندگان نظم بازار شد و اضافه کرد: باید با محتکر و متخلف طوری برخورد شود که دیگران درس عبرت بگیرند و بدانند که نمی شود به مردم خیانت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی