English

برگزاری مانور لحظه صفر گاز اصفهان در منطقه مرزی استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری

مانور لحظه صفر گاز اصفهان نیمه شب و بدون اطلاع قبلی در منطقه مرزی استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برگزاری مانور لحظه صفر گاز اصفهان در منطقه مرزی استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مانور بدون اطلاع قبلی در ایستگاه  تقلیل فشارگاز قلعه آقا در منطقه مرزی استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور سازمان های امدادرسان شهرستان لنجان و واحدهای امدادی ادارات گاز زرین شهر، نجف آباد، فلاورجان و مبارکه برگزار گردید.

لازم به ذکر است این مانور که با سناریوی تدوین شده توسط اداره گاز زرین شهر و ستاد مدیریت بحران گاز استان اصفهان بر پایه آتش سوزی در ایستگاه گاز و احتمال قطع گاز گسترده برگزار شد، پس از اخذ مجوز از استانداری، فرمانداری لنجان و مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان مبنی بر محرمانه بودن زمان اجرای مانور بصورت شبانه برگزار شد.

مانور شرکت گاز

رییس بهره برداری گاز شهرستان های استان اصفهان ضمن تشکر از حضور نیروهای پشتیبان، هدف از اجرای مانور ها را آمادگی  وحضور به موقع نیروها و عوامل امدادی در زمان بروز حادثه و واکنش مناسب اعلام نمود.

خالقی با اشاره به اینکه کارکنان شرکت گاز در راستای وظیفه ذاتی و رسالت خدمت رسانی به مردم در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات هستند بر تعامل شرکت گاز با واحدهای صنعتی برای تداوم گازرسانی، بازدید از شیرها و مارکر های شبکه گاز، بررسی ورفع عیب علمک ها تاکید کرد.

رییس بهره برداری گازشهرستان های استان اصفهان برآماده بودن تمامی تجهیزات، شبکه و شیرهای گاز مربوطه، ایستگاه های تقلیل فشار و حفظ و صیانت از سرمایه های ملی و بازدید منظم و مرتب از آنها را پیش از شروع فصل سرما تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه