English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان؛

هیچ چاهی در شهرستان میناب برای تامین آب بندرعباس نیست

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جلسه با کشاورزان شهرستان میناب عنوان کرد : بزرگترین رسالت این شرکت در شرایط کنونی تامین آب و حل مشکلات مربوط به آب به طور اساسی می باشد.

هیچ چاهی در شهرستان میناب برای تامین آب بندرعباس نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «هوشنگ ملایی» با بیان اینکه هیچ چاهی در شهرستان میناب برای تامین آب بندرعباس روشن نیست ، اظهار داشت: تلاش آب منطقه ای برای ساماندهی کانالها و آبهای سطحی در راستای احیای دشت میناب است.

وی افزود: یکی از مقولات دشت میناب به وجود آمدن شن چاله ها می باشد که باید معادن شن و ماسه ساماندهی و از دشت میناب خارج شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به ضرورت همکاری بهره برداران تصریح نمود: ارتباط و همکاری کشاورزان و باغداران با شرکت آب منطقه ای و سازمان جهادکشاورزی باعث می‌شود در باغات شهرستان میناب بازخورد بهتری داشته باشیم.

ملایی گفت: یکی از مهمترین اهداف شرکت آب منطقه ای هرمزگان حل مشکل آب برای کشاورزان میناب است و این شرکت با تلاش و کوشش شبانه روزی کمر همت برای تامین آب میناب و کل استان بسته است.

در ادامه کشاورزان و باغداران ضمن بیان مشکلات به ارائه درخواست ها و پیشنهادات پرداختند و اظهار داشتند: ما نیز استفاده از روش های نوین آبیاری را در دستور کار خود داریم تا بتوانیم از این بحران خشکسالی عبور نماییم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه