English

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج خبر داد:

راه اندازی کمیته قیمت گذاری در سطح میادین میوه و تره بار استان کردستان

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری استان کردستان گفت:میدان عرضه میوه و تره بار مرکزی شهر با ۱۵ بازارچه محلی به منظور عرضه میوه و فراورده‌های کشاورزی طراحی و امکان سنجی می‌شود.

راه اندازی کمیته قیمت گذاری  در سطح میادین میوه و تره بار استان کردستان

تورج سلطنت پوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان از راه اندازی  کمیته قیمت گذاری  در سطح میادین میوه و تره بار در استان کردستان خبر داد.

وی گفت:باتوجه به اینکه در سال‌های گذشته شهرداری سنندج سازمان میادین و میدان میوه و تره بار را نداشت در سال جاری اقدام به اجرای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی کرده است
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری استان کردستان افزود:یکی از کارکرد‌هایی که در اساس نامه ابلاغی این سازمان آمده نظارت بر عملکرد و قیمت گذاری عرضه میوه و تره باراست که در این راستا میدان عرضه میوه و تره بار مرکزی شهر با ۱۵ بازارچه محلی به منظور عرضه میوه و فراورده‌های کشاورزی طراحی و امکان سنجی می‌شود.
سلطنت پوری ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با همکاری صنف عرضه کنندگان میوه وارد فاز اجرایی عرضه میدان میوه و تره باراصلی شویم.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کمیته قیمت گذاری در سطح میادین میوه وتره بار استان گفت: بر اساس ورود میوه به شهر و منطقه و خروج جهت توزیع قیمت گذاری خواهد شد و مردم به صورت شفاف از روند قیمت گذاری آگاه شده واز اشفتگی و نابسامانی در بازار جلوگیری خواهد شد.

سرپرست سازمان خدمات مشاغل شهری استان کردستان هدف از راه اندازی کمیته قیمت گذاری را جلوگیری از ورود دلالان به بازار، انجام عرضه میوه وتره باربه صورت مستقیم از کشاورزان و باغداران به بازار، حمایت وپشتیبانی از کشاورز وباغدار و تکریم شهروندان از لحاظ نوع کیفیت میوه و قیمت عنوان کرد.

سلطنت پوری در پایان گفت:در حال حاضر باغدارن و کشاورزان اجناس تولیدی خود را با قیمت‌های نازل به دلالان فروخته و دلالان به صورت صادرات و عرضه در شهر‌های مجاور و پایتخت به قیمت‌های بالاتری عرضه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه