English

در جشنواره ملی چارسوق «شب فرهنگی لرستان»؛

معاون رئیس جمهور از خدمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل کرد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ویژه برنامه «شب فرهنگی لرستان» از حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل کرد.

معاون رئیس جمهور از خدمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ویژه برنامه «شب فرهنگی لرستان» که با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان، جمعی از معاونین استاندار، نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی، الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، اسماعیل دوستی عضو سابق شورای شهر تهران و جمع کثیری از لرستانی‌های مقیم تهران در برج میلاد تهران برگزار شد، از حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، در شب فرهنگی لرستان و در قالب جشنواره ملی چارسوق که شب گذشته 11 مرداد ماه 97 در برج میلاد تهران برگزار شد، هنرمندان گروه‌های موسیقی سنتی و گروه نمایش آئینی لرستان از ساعت 21 تا 1 بامداد روز جمعه به اجرای برنامه‌ پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حامی واقعی فرهنگ و هنر این استان است

در بخشی از این مراسم، علی اصغر مونسان با تمجید از خدمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: حجت الاسلام حمیدرضا حنان با عملکرد خود نشان داده که حامی واقعی فرهنگ و هنر لرستان است.

این در حالی است که معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه این برنامه، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان حامی فرهنگ و هنر لرستان تجلیل کرد.

تجلیل از خدمات حمیدرضا حنان

جشنواره ملی چارسوق تا 26 شهریور ماه در برج میلاد تهران برگزار است

گفتنی است، شب‌های فرهنگی استان‌های کشور تحت عنوان جشنواره ملی چارسوق با همت سازمان میراث فرهنگی و مجموعه برج میلاد تهران و با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان‌ها به گردشگران، از 21 تیرماه آغاز شده و تا 26 شهریور ماه 97 ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه