English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

ایجاد وقف های جدید جهت توسعه و رونق اقتصادی از اولویت های اداره اوقاف و امور خیریه است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یکی از اولویت سازمان اوقاف و امور خیریه در شرایط کنونی جامعه جذب واقفان نیک اندیش برای ایجاد وقف هایی جهت توسعه و رونق اقتصادی و کمک به نیازمندان است.

ایجاد وقف های جدید جهت توسعه و رونق اقتصادی از اولویت های اداره اوقاف و امور خیریه است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی با اشاره به مشکلات اقتصادی روز جامعه اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی اصل نظام و حکومت اسلامی را هدف گرفته اند و این وظیفه ما است تا با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان باید با اتحاد و همدلی مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم و اغنیا با انفاق و وقف بخشی از اموال خود به اقشار مختلف و نیازمندان جامعه کمک کنند تا بتوانیم به سلامت از این آزمون الهی نیز گذر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه به وظیفه و اولویتی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در مقابله با مشکلات اقتصادی جامعه امروز مشخص شده اشاره کرد و گفت: هریک از مدیران و مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان موظف هستند تا افرادی که توانایی مالی خوبی دارند را شناسایی و آنان را برای ایجاد وقف هایی جهت کمک به افراد نیازمند و همچنین وقف برای توسعه فعالیت های جذب و تشویق نمایند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اکنون یکی از وظایف اصلی ادارات اوقاف و امور خیریه جذب کمک های مردمی برای کمک کردن به افراد نیازمند است و با این فعالیت خود روحیه نشاط را به مردم و جامعه تزریق کنند و ایجاد وقف های جدید جهت کمک به معیشت مردم از اولیت های اداره اوقاف و امور خیریه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه