English

فرماندار شفت بیان کرد:

شهرستان شفت در حوزه بهبود مدیریت پسماند روند رو به رشدی داشته است

محمدرضا محسنی در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شفت گفت: آمارها در طول دوسال گذشته نشان می دهد که شهرستان شفت در حوزه بهبود مدیریت پسماند روند روبه رشدی داشته است.

شهرستان شفت در حوزه بهبود مدیریت پسماند روند رو به رشدی داشته است

در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شفت با اشاره به اینکه نقد مدیران دلسوز توسط دستگاه های نظارتی و رسانه ها به مفهوم نادیده انگاشتن تلاش های نهادهای ذیربط نیست افزود: آمارها در طول دوسال گذشته نشان می دهد که شهرستان شفت در حوزه بهبود مدیریت پسماند روند روبه رشدی داشته است.

آموزش، اساس و مهمترین اصل در کارها است

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند و اجرای صحیح آن باید یکی از مهمترین اولویت های کاری شهرداران و دهیاران و دستگاه های ذیربط باشد افزود: آموزش، اساس و مهمترین اصل در کارها است.

مدیریت پسماند

تشکیل نخستین گروه مردم نهاد زیست محیطی  با مشارکت دانش آموزان

فرماندار شفت با اشاره به اینکه  در سال گذشته پیشنهاد تشکیل نخستین گروه مردم نهاد زیست محیطی  با مشارکت دانش آموزان این شهرستان ارایه شد افزود: اداره محیط زیست و آموزش و پرورش شهرستان شفت باید این موضوع را پیگیری و اجرایی کنند.

طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرهای شفت و احمدسرگوراب باید انجام شود

وی با بیان اینکه اجرای کامل طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرهای شفت و احمدسرگوراب با وجود همه محدودیت ها و مشکلات، باید انجام شود افزود: مصوبات کارگروه مدیریت پسماند همواره مستمر و لازم الاجرا است.

محسنی با اشاره به اینکه در سال گذشته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح در فصل برداشت برنج سبب کاهش آلودگی های ناشی از آتش زدن کاه و کلش در این شهرستان شد افزود: جهاد کشاورزی، بخشداران، شورای های اسلامی و دهیاران آگاه سازی کشاورزان را در دستور کار قرار دهند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی