English

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان:

هر دستگاهی برای ارتباط با مردم به اصحاب رسانه نیاز دارد

با حکم مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان، صادق شهدی به سمت مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اوقاف و امور خیریه گیلان منصوب شد.

هر دستگاهی برای ارتباط با مردم به اصحاب رسانه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام ستارعلیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم معارفه مدیر جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی اوقاف استان اظهار کرد: روابط عمومی یک هنر و علم است و می تواند کمک کند عملکرد درست کارکنان یک مجموعه اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک دستگاه می‌تواند به افزایش اعتماد و امیدواری مردم نسبت به یک مجموعه کمک کرده و رسیدن به اهداف سازمانی آن مجموعه را تسهیل کند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: هر دستگاهی برای ارتباط با مردم به اصحاب رسانه نیاز دارد و پل ارتباطی یک مجموعه با اصحاب رسانه، روابط عمومی است.

وی اظهار داشت: اگر روابط عمومی یک مجموعه هنرمندانه و عالمانه وارد عرصه اطلاع رسانی شود بسیار می تواند در حوزه آگاهی بخشی به خدمات آن مجموعه به مردم وارد عمل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: مهمترین وظیفه روابط عمومی یک دستگاه اجرایی، اطلاع سانی عالمانه برای ارتقای سازمان است.

روابط عمومی در هر مجموعه ای بسیار ارزشمند و با اهمیت است

وی اطلاع رسانی به هنگام، انتقال منصفانه اطلاعات و رعایت کرامت انسانی را از مهمترین ویژگی‌های یک روابط عمومی قوی دانست و گفت: روابط عمومی در هر مجموعه ای بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

حجت الاسلام علیزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به ویژگی های متولیان و مدیران حوزه موقوفات اشاره و اظهار کرد: تقوا و دین داری از برجسته ترین ویژگیهای متولیان موقوفات است.

وی یادآور شد: کارگزاران وقف در ادارات اوقاف باید مسلط به قوانین حوزه وقف باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: عدم آشنایی به وقف و احکام آن باعث اجرا نشدن نیت واقف می شود.

حجت الاسلام علیزاده، مراقبت عالمانه را از دیگر ویژگهای متولیان و مدیران حوزه موقوفات برشمرد و گفت: توانایی در مدیریت از صفاتی است که در کارگزاران وقف باید وجود داشته باشد.

در پایان این مراسم از زحمات آقای محمد پورپیر، به عنوان مدیر روابط عمومی اداره اوقاف گیلان تقدیر و آقای صادق شهدی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی اوقاف استان معرفی شد.

در این مراسم همچنین آقای مهدی پورآقایی به عنوان رئیس شعبه حسابرسی اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی و از زحمات آقای رامین ضمیری تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه