English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

"نمایشگاه بزرگ کتاب فارس"، ارگان ها و سازمان های فرهنگی استان فارس را به همکاری دعوت می کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس: نیاز است همه ارگان ها و سازمان های فرهنگی استان برای همکاری در برگزاری "نمایشگاه بزرگ کتاب فارس"، به میدان آمده و در کنار اداره فرهنگ و ارشاد فارس و انجمن ناشران و کتاب فروشان استان، این رویدار بزرگ فرهنگی را برای رونق هر چه بیشتر کتاب و کتابخوانی، حمایت کنند.

"نمایشگاه بزرگ کتاب فارس"، ارگان ها و سازمان های فرهنگی استان فارس را به همکاری دعوت می کند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، صابر سهرابی در نخستین نشست ستاد برپایی"نمایشگاه بزرگ کتاب فارس" که با حضور هیأت مدیره انجمن ناشران و کتاب فروشان استان فارس، برگزار شد؛ با تأکید بر برپایی و برنامه ریزی "نمایشگاه بزرگ کتاب فارس" امسال و بکارگیری رویکردی نو و خلاقانه تر از سال های گذشته؛ گفت: نیاز است همه ارگان ها و سازمان های فرهنگی استان برای همکاری در برگزاری "نمایشگاه بزرگ کتاب فارس"، به میدان آمده و در کنار اداره فرهنگ و ارشاد فارس و انجمن ناشران و کتاب فروشان استان، این رویدار بزرگ فرهنگی را برای رونق هر چه بیشتر کتاب و کتابخوانی، حمایت کنند.

وی اظهار داشت: "نمایشگاه بزرگ کتاب فارس" به عنوان یک رویداد بسیار مهم و تأثیر گذار در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اندیشه است که فقط یک بار اتفاق می افتد و این خود می طلبد تا تنها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس متولی آن نباشد و همه فرمانداران و ارگان ها؛ به ویژه سازمان های فرهنگی هنری و اجرایی وارد شده و همچنین درخواست داریم تا نماینده عالی دولت در استان نیز همت گمارند تا با هدایتگری لازم، این رویداد را در شأن و جایگاه مردم شریف شیراز و فارس و داشته های ادبی و فرهنگی این استان برگزار نماییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در همین راستا، آسیب شناسی هایی انجام شده و بنا داریم تا امسال حضور شهرستان های فارس با تمام داشته های فرهنگی، ادبی و هنری، را در این میدان بزرگ فرهنگی داشته باشیم.

سهرابی اضافه کرد: امسال همچنین توجه به کیفی سازی و حضور مؤثر ناشران نیز در این عرصه بزرگ فرهنگی مد نظر قرار گرفته شده است تا به واسطه تازه های کتاب، ترتیبی اتخاذ گردد تا امکان مطالعه و دسترسی به کتب و آثار به روز، نیز میسر شود.

وی از برون سپاری برنامه های اجرایی نمایشگاه امسال به انجمن ناشران و کتاب فروشان استان خبر داد و افزود: این انجمن با توجه به تجربه سال گذشته، می تواند در کنار ستاد و کمیته های مربوطه؛ فضایی فرهنگی و مناسب را برای دوست داران حوزه کتاب، فراهم آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین بیان داشت: دهه اول آذر ماه سال جاری میزبان "نمایشگاه بزرگ کتاب فارس" در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان خواهیم بود و بنا داریم تا با توجه به داشته های فرهنگی استان فارس، مدت برپایی نمایشگاه یاد شده را با رایزنی های لازم، بیشتر از سال های گذشته لحاظ نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه