English

مدیرکل دفتر اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

لزوم آگاهی کامل مسئولان آموزش و پرورش از سند تحول بنیادین /تشکیل انجمن اولیا و مربیان در ۹۲ هزار مدرسه کشور

مدیرکل دفتر اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم آگاهی کامل مسئولان آموزش و پرورش از سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبنای کاری آموزش و پرورش ایجاد تحول براساس سند تحول بنیادین است.

لزوم آگاهی کامل مسئولان آموزش و پرورش از سند تحول بنیادین /تشکیل انجمن اولیا و مربیان در 92 هزار مدرسه کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نورعلی عباسپور در گردهمایی آموزشی، توجیهی روسای ادارات و کارشناسان انجمن اولیا سراسر کشور که در بندر انزلی برگزار شد، با اشاره به وظایف متقابل مدارس و خانواده ها گفت: آموزشگاهها باید پاسخگوی تربیت دانش آموزان و خانواده ها نیز باید تربیت در همه ابعاد آن را از آموزش و پرورش مطالبه نمایند.

مدرسه  کانون اصلی تعلیم و تربیت

وی مدرسه را کانون اصلی تعلیم و تربیت دانست و افزود: تربیت رسمی و عمومی مدارس با مشارکت همه جانبه خانواده ها محقق می شود و عملکرد تربیتی و آموزشی باید مکمل هم باشند.

مدیرکل دفتر اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش  با اشاره به برگزاری سه روزه این گردهمایی تصریح کرد: محور برگزاری این همایش ارائه آموزش‌هایی مانند آموز‌ش‌های خانواده براساس سند تحول بنیادین است.

لزوم آگاهی کامل مسئولان آموزش و پرورش از سند تحول بنیادین

عباسپور  با تاکید بر لزوم آگاهی کامل مسئولان آموزش و پرورش از سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبنای کاری آموزش و پرورش ایجاد تحول براساس سند تحول بنیادین است.

امسال انتخابات انجمن اولیاء و مربیان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

وی با اعلام اینکه امسال انتخابات انجمن اولیاء و مربیان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود گفت: هدف از اجرایی کردن این طرح حضور جدی‌تر اولیاء در راستای تشکیل انجمن اولیاء و مربیان و انتخاب اعضای توانمند برای اداره بهتر مدارس است.

گردهمایی آموزشی_ توجیهی روسای ادارات و کارشناسان انجمن اولیا سراسر کشور

تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس، نماد مردم سالاری است

مدیرکل دفتر اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس، نماد مردم سالاری است و 700 هزار نفر در 92 هزار مدرسه از اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه