English

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

ممنوعیت کشت برنج در تعدادی از استان‌ها بخشی از الگوی کشت است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممنوعیت کشت برنج در تعدادی از استان‌ها بخشی از الگوی کشت است، ادامه داد: باید این موضوع را قبول کنیم که وزارت جهاد کشاورزی در اجرای الگوی کشت در سطح کشور موفق نبوده و برنامه مناسبی ندارد.

ممنوعیت کشت برنج در تعدادی از استان‌ها بخشی از الگوی کشت است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممنوعیت کشت برنج در تعدادی از استان‌ها بخشی از الگوی کشت است، ادامه داد: اما باید این موضوع را قبول کنیم که وزارت جهاد کشاورزی در اجرای الگوی کشت در سطح کشور موفق نبوده و برنامه مناسبی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر ساله شاهد هستیم که محصولاتی مانند پیاز و سیب‌زمینی با افزایش قیمت مواجه هستند، عنوان کرد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی باید با ارائه برنامه به کشاورزان هر استان مشخص کند که کدام استان چه محصولاتی را کشت کند.  

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه محدودیت کشت برنج در تعدادی از استان‌ها قطعی است، خاطرنشان کرد: الگوی کشت باید رعایت شود اما تا کنون از انجام وظایف وزارت جهاد کشاورزی در زمینه الگوی کشت راضی نیستیم.

تصمیم گرفته شده تا تنها در استان‌های گیلان و مازندران به کشت برنج اقدام شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم گرفته شده تا تنها در استان‌های گیلان و مازندران به کشت برنج اقدام شود، گفت: در استان‌های گیلان و مازندران کمبود آب وجود ندارد و کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نیز از این تصمیم حمایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه