English

از هفتم مرداد تا چهارم شهریور ماه ۱۳۹۷ ؛

کاروان«یک نمایش، یک لبخند» میهمان کودکان و خانواده‌های‌گیلانی است

چهار نمایش برگزیده‌ی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گیلانی به روی صحنه‌ می‌رود.

کاروان«یک نمایش، یک لبخند» میهمان کودکان و خانواده‌های‌گیلانی است

به‌گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این کاروان نمایشی، پیام‌آور اثر‌بخشی فعالیت‌های مربیان کانون در زمینه‌ی فعالیت‌‌های هنری و آثار برگزیده 20 نمایش جشنواره‌ی استانی«یک نمایش، یک لبخند» است که سال گذشته برنامه‌ریزی و اجراشد.

برهمین اساس شهر‌ها و بخش‌های رشت، فومن، رودسر و املش، کیاشهر، ماسال و شاندرمن، تالش، آستارا، کیاشهر و هم‌چنین، لشت‌نشاء و کوچصفهان مقصد این کاروان نمایشی است که از هفتم مرداد تا چهارم شهریور ماه 1397 به اجرای نمایش عروسکی و تئاترخواهد‌پرداخت.

برپایه این گزارش نمایش«روباه، روباه است» به کارگردانی نگیسا عوض‌مطلق میهمان شهر‌های رشت، فومن و بخش‌های لشت‌نشا و کوچصفهان خواهد‌بود و نمایش«قول می دهم بزرگ نشوم» با کارگردانی منیژه واحد نیز برای مخاطبان در روسر، املش و بندر کیاشهر اجرا‌می‌شود.

درهمین حال کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهر‌ها و بخش‌های رشت، صومعه‌سرا، ماسال و شاندرمن پذیرای نمایش«مامان پینوکیویی من» به کارگردانی فریبا گلستانه خواهند بود و نمایش « دخترآفتاب و دیو سیاه» نیز با کارگردانی زینب نوردوست برای علاقه‌مندان شهر‌های تالش و بندرآستارا به روی صحنه‌می رود.

گفتنی‌است، این فعالیت هنری با هدف بهره‌گیری از توان‌مندی مراکز کانون در زمینه‌ی فعالیت‌های نمایشی، ارتقای سطح اعتماد به‌نفس اعضا و افزایش گستره‌ی فعالیت‌های نمایشی در استان گیلان صورت‌می‌گیرد.

شایان ذکر است، نخستین مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان استان گیلان طی سال گذشته در مرکز فرهنگی هنری کانون رشت فعالیت‌ خود را آغازکرد و ضمن تولید اثر‌های نمایشی و پرورش استعداد‌های هنری مخاطبان، نمایش پربیننده«لولومیا» را نیز برای مخاطبان بر روی صحنه‌برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه