English

اجرای طرح کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری عمومی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب از همکاری و تعامل این اداره با پلیس راه شهرستان میناب در راستای کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری و باری خبر داد.

اجرای طرح کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری عمومی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی ذاکری» با اعلام این خبر گفت: با شروع مسافرتهای سیاحتی و زیارتی و همچنین فصل برداشت محصولات تابستانه کشاورزی کنترل و نظارت بر سلامت فنی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری به منظور افزایش ضریب ایمنی و سلامت سفر هموطنان با هماهنگی پلیس راه، طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی بطور مستمر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت کنترل دروازه ای در محل پاسگاه های پلیس راه در حال انجام است افزود: به منظور کنترل سلامت فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، با هماهنگی فرماندهی پلیس راه شهرستان میناب به شکل مستمر در محل پلیس راه میناب-جاسک و میناب -دوراهی بندرعباس با حضور کارشناسان این اداره نسبت به کنترل ناوگان مسافربری اقدام نمودند .

علی ذاکری عنوان کرد با اینکه این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد، نیروهای راهداری با لباس فرم با همکاری عوامل پلیس راه در پاسگاه ها مستقر و با تکمیل فرم گزارش طرح کنترل نظارت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای دستگاه های عبوری و کنترل تکمیل بودن اسناد حمل ( راننده-ناوگان-شرکت) ،کنترل عدم بارگیری بار غیر متعارف در قسمت بار اتوبوس ها کنترل نصب بودن سامانه (سپهتن) و آماده به کار بودن آن، کنترل وضعیت لاستیک ها، کنترل عمکرد چراغ ها، کنترل چکش های ایمنی منصوب داخل اتوبوس ها و ... را مورد بررسی قرار دادند .

 علی ذاکری افزود : امید است با تلاشی که از سوی متولیان ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است در تأمین ایمنی سفر و مسافر درروزهای آینده  بیش از گذشته کوشا و سهیم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه