English

مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد ۴ مرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد، چهارم مرداد در محل یادمان مرصاد برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد 4 مرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ضمن اعلام خبر مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد روز پنجشنبه چهارم مرداد از ساعت 8 و 30 صبح با سخنرانی سردار شادمانی و مداحی حاج مهدی سلحشور در محل یادمان مرصاد برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار کرد: طوفان سهمگین جنگ تحمیلی که به عملیات مرصاد ختم شد، با هدایت‌های الهی امام راحل به زمین‌گیر شدن منافقین در کمینگاه خدا انجامید.

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه بابیان اینکه اصول ما و اصول مردم ما مبتنی بر ایستادگی و ایثار و شهادت و متکی به پیروی از ولایت است، گفت: تا زمانی که بر این اصول اتحاد و ایستادگی و مقاومت داریم سربلندیم و باید قدر این اتحاد را بدانیم.

ریحانی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد و برکاتش هنوز هم در کشور ما جاری است، تصریح کرد: گروهک نفاق در دوران دفاع مقدس مرتکب بدترین جنایت‌ها شدند و تمام توان و اراده خود را برای اجرای دستورات اربابان جنایت‌کارشان به کار گرفتند که در اینجا می‌توان به شهدای ترور اشاره کرد که تعداد آن‌ها در ایران اسلامی به بیش از ۱۷ هزار نفراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه