English

در ۴ ماه گذشته انجام شد؛

رسیدگی بیش از ۵ هزار پرونده تخلفات مرتبط با تنظیم بازار در گیلان

استاندار گیلان در جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت: در 4 ماه گذشته 5 هزار و 786 فقره پرونده ی تخلفاتی مرتبط با تنظیم بازار در استان رسیدگی شد.

رسیدگی بیش از 5 هزار پرونده تخلفات مرتبط با تنظیم بازار در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان بر ضرورت تداوم بازرسی های سیار دستگاه‌های متولی برای حفظ و ارتقاء آرامش موجود در بازارهای استان تاکید کرد و افزود: تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش فزاینده ی قیمت‌ها در بازار بویژه کالاهای اساسی اتخاذ شده و در این راستا روزانه یکصد تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6 هزار و 200 تومان در فروشگاه‌های بزرگ گیلان توزیع می شود.

وی افزود: در صورتیکه گوشت قرمز نیز از قیمت متعارف خود بالاتر رود، گوشت های ذخیره شده، زمینه ی ثبات و تعادل در قیمت این محصول را مهیا خواهد کرد.

استاندار گیلان گفت: در 4 ماه گذشته 5 هزار و 786 فقره پرونده ی تخلفاتی مرتبط با تنظیم بازار در استان رسیدگی شده و متخلفان به بیش از 55 میلیارد و 670 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

ستاد تنظیم بازار گیلان

ماهانه حدود 30 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان به عمل می آید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در گزارشی از روند بازرسی‌های مداوم در بازارهای استان خبر داد و گفت: بطور میانگین ماهانه حدود 30 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان به عمل می آید و در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف مراتب به دستگاه‌های ذیصلاح ارجاع داده می شود.

فرهاد دلق پوش همچنین از افزایش تعداد و شیفت‌های بازرسی ها در هفته های آینده خبر داد و با بیان اینکه ماهانه حدود هزار گزارش و شکایت مردمی نیز به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام می شود اظهار کرد: عموم شهروندان گیلانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در حوزه ی بازار می توانند با سامانه ی 124 تماس بگیرند یا به ادارات شهرستانی و مرکز استان مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی