English

معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج خبر داد:

افزایش آمار محبوس شدن شهروندان سنندجی در آسانسور به علت قطعی برق

معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه طی یک ماه گذشته به علت قطعی برق آمار شهروندان سنندجی محبوس شده در آسانسور افزایش یافته است؛ گفت: شهروندان در این گونه مواقع خونسردی خود را حفظ کنند و سریعاً از طریق سامانه 125 مراتب را به اطلاع این سازمان برسانند.

افزایش آمار محبوس شدن شهروندان سنندجی در آسانسور به علت قطعی برق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛صالح زندی گفت: آمار محبوس شدگان در آسانسور به علت قطعی برق  در تیر ماه افزایش یافته است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش دما مصرف  برق افزایش یافته و شاهد قطع برق و خاموشی در سطح شهر هستیم.

 زندی گفت: بعلت خاموشی برق در طول روز آمار محبوس شدن شهروندان در آسانسور افزایش یافته است.

وی  اعلام کرد: از ابتدای تیرماه سالجاری تا کنون 26 مورد عملیات امداد جهت نجات شهروندان از داخل آسانسور در زمان قطعی برق صورت گرفته است.

زندی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در طول سه ماهه گذشته امسال 15 مورد عملیات درزمینه گیر کردن درآسانسور توسط سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال سقوط آسانسورها  در زمان قطع شدن برق بسیار کم است؛ تصریح کرد: هوای داخل کابین آسانسور برای تنفس تا رسیدن نیروهای امداد کفایت می کند.

زندی تاکید کرد: با توجه به اطلاع رسانی زمانبدی قطع برق مناطق سطح شهر توسط اداره برق مدیران آپارتمانها می توانند در زمان های نزدیک شدن به قطع برق آسانسور را از مدار خارج کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه نمود: در چنین مواقعی ضمن حفظ خونسردی با سامانه 125 این سازمان تماس حاصل نموده تا آتش نشانان در کوتاهترین زمان برای امدادرسانی اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه