English

با حضور ۱۹ تیم؛

رقابت های تنیس روی میز به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد

این مسابقات قرار است در خانه تنیس روی میز استان قم برگزار شود و برای حضور در این رقابت‌ها، تیم‌هایی از استان‌های مختلف طی امروز یکشنبه وارد قم می‌شوند تا آماده حضور در این مسابقات شوند

رقابت های تنیس روی میز به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان کشور در دو بخش پسران و دختران به میزبانی قم برگزار می‌شود که بر اساس این برنامه مسابقات بخش پسران روزهای اول و دوم مرداد و رقابت‌های بخش دختران سوم و چهارم مرداد برگزار خواهد شد.

این مسابقات قرار است درخانه تنیس روی میز استان قم برگزار شود و برای حضور در این رقابت‌ها، تیم‌هایی از استان‌های مختلف طی امروز یکشنبه وارد قم می‌شوند تا آماده حضور در این مسابقات شوند.

در بخش پسران و در قسمت تیمی، رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار می‌شود که به استثنای گروه ۶ و آخر که گروهی ۴ تیمی است ۵ گروه دیگر شامل ۳ تیم است و در مجموع در بخش تیمی ۱۹ تیم در این دوره از مسابقات با هم دیدار می‌کنند و قم در گروه یک با خراسان رضوی و بوشهر رقابت می‌کند.

همچنین در بخش دختران نیز رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار خواهد شد که ۲۰ تیم در این بخش حضور دارند و تیم تنیس روی میز استان قم نیز در گروه ششم با تیم‌های کردستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد همگروه شده است.

قم پیش از این نیز سابقه میزبانی از رویدادهای تنیس روی میز پایه کشور را داشته است، تیم تنیس روی میز نونهالان زیر ۱۱ و ۱۰ سال قم نیز چندی قبل در مسابقات قهرمانی کشور در سقط به مقام سوم دست پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه